środa, 30 marca 2016

Blogerka w Twojej szafie #10

Hejka!

Przepraszam ,że dodaję posty tak późno, lecz to się zmieni, obiecuję.
Zwiększy się również ilość moich postów, jutro.

Dobra dobra , Cześć!

Dziś troszkę nabijałam G, robiłam bekę i spędziłam czas na awie.. 
w szkole nie byłam, ponieważ od piątku jestem chora i powoli wracam do siebie.
Cały dzień grałam w awe, wbijałam G i się świetnie bawiłam, jednak nie dodałam posta .. 
Przepraszam .. Po prostu wchodziłam rano na kompa 20 minut i udało się wejść około 11 
Potem wbijałam aktywność z jakąś dziewczyną, której nick jest zbyt erotyczny, więc go nie podam xD. Potem wbijałam G i G a potem weszła moja przyjaciółka i była beka, potem wbijałam G na vip'a a potem wbiłam 50 , na vip'a dla Yandere, lecz jej nie było więc 20 wydałam , po czym ona weszła więc wbiłam 20 i jej dałam. Dobra koniec.
Przejdźmy już do tematu.

Dziś dam wam 1 stylizacje, niestety tylko 1, no ale cóż.. byłam zajęta , ponieważ ktoś mi ukradł konto na msp, a mi zablokowali sieć , a przyjacióółka mi mówi ,że mam status i w nim kanał na yt! Którego nie mam!
Dobra walić.

Zaczynajmy..



,, Wiosenny Kapelusz ''


Tytuł jest jaki jest, ponieważ jest już wiosna no i po prostu jest w tej stylizacji kapelutek!
Mi stylizacja się podoba, ale wy możecie mieć inne zdanie, Jednak w cenie jest trochę droga, no ale cóż. Taka trochę wiosenna stylizacja.

Cennik :

Kapelusz ,, Vine '' : 80G

Suknia ,, Strojnisia '' : 87G

Buty ,, Punk '' : 30G

Suma: 197G

Jak dla mnie suma jest trochę droga..

,, Orange Model ''


Stylizacja ta jest dosyć tania, ale też ładna.
Ja bym w tym na cldzkeń nie chodziła, ale to tylko mój wybór.

Cennik :

,,Diamentowy Diadem'' : 21G

Kolczyki : 4G

,, Pomarańczowa Sukienka '' : 24G

Buty ,, Jelly '' : 17G

Suma:66G

Moim zdaniem się opłaca!

--------------------------------------------------------------------------------------

To na tyle.

Do następnego posta ;**

Bayo!

/Kejla

1 komentarz: