czwartek, 24 marca 2016

Specjalne okazje!

Witam ponownie!

Przychodzę do Was ze stylizacjami!
Chodzi o to,że wstawiam ubrania,które fajnie się ze sobą łączą.
Będzie to 5 stylizacji,które uważam za godne do ubrania. :D
A oto one:

Jest ona bardzo szalona... 
Może być,chociaż mi się ona aż tak nie podoba.

Ta stylizacja jest bardzo nie typowa...
Większość osób kojarzy tą sukienkę z dzieci z parku xD
Może wygląda ten strój troszkę na młodo,ale te trampki,mocny,wzorzysty kwiatek i do tego makijaż to dodaje uroku. :3
Mi się nawet podoba.
Fajnie wyszło. :D

Znowu czarny...
Ale chciałam wykorzystać tą kurtkę oraz rajstopy.
Może nie jest to jakoś super połączone,ale przyciąga uwagę. :)
Mi się nawet podoba,tylko coś bym zmieniła...

Wiem-wiedzę różnicę pomiędzy oczami,brwiami,ale wynalazłam to z przed paru tygodni,więc się nie gniewajcie.
Stylizacja bardzo fajna,ale znowu czarny,tylko to tak na prawdę pasowało...
Chętnie bym taką założyła.

Znowu czarny...
Bardzo fajnie,pasuje kolorystycznie.
Jednak może bym tu coś dodała.

I jak podobają Wam się stylizacje?
Mi tak średnio,niektóre tak,niektóre nie.
Czekam na opinię.
Do zobaczenia!
Gratka





1 komentarz: