poniedziałek, 21 marca 2016

Budujemy nowy dom! #1-NEW!

Siemka!

Dzisiaj byłam jak co tydzień(w poniedziałek) w szkole...Niestety tym razem jestem padnięta!Tyle lekcji,na dodatek sprawdziany,kartkówki.Ile można?!
 No ale szkoła,nie jest głównym tematem posta,tylko nowa seria!Tak,tak kolejna... 
Polega ona na tym,że dodaję jakiś pokój w tym wydaniu jest to salon,a wy oceniacie czy Wam się podoba czy nie.
Ale to nie wszystko!
Potem wszystko będzie tak jakby podsumowane i zobaczymy cały urządzony dom-przeze mnie :3
Czasami będę sama tworzyć pokój,a czasami będę brała inspirację od znajomych. :D 
A teraz jak napisałam wcześniej- pokażę Wam salon.
A oto on:

Według mnie nie jest ani zły ani dobry...
Brakuję mi tu czegoś,ale nie wiem czego!
Może jakiś zielonych dodatków?
Szkoda tylko,że moja znajoma nie miała włączonego telewizora i kominka,bo na pewno wyglądało by to razem o niebo lepiej! C:
Podsumowując:
7/10
A według Was jaki jest ten pokój?



Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz