poniedziałek, 28 marca 2016

Postaw na milion!#3+kolejna fanka! *o*

Siemanko!

Wiecie,że jestem chora? ;c
Katar,kaszel...
Nie wiem ogólnie jak to się stało,ale nieważne. xD
...
Mam dla Was także dosyć smutnawą wiadomość, bo jak dobrze wiecie niedługo znowu trzeba iść do szkoły i chodzi o to, że przez to też czasem będzie np. po 2 albo 1 post dziennie, a nie z mojej strony po 3.
Ale tyle chociaż wystarczy,prawda?
...
Przechodząc do głównego tematu, czyli naszych skrzynek!
Bardzo szybko je "zaklepaliście". :O
Ale są już wyniki!
Wybrałam na samym początku,że skrzynka, w której będzie nagroda to:
skrzynka z numerem 4!
Ale kto ją wybrał?
CLARITY!
Gratuluję!
Właśnie w tej skrzynce była nagroda!
Nie będę już pisać co w niej jest,bo to nie ma sensu.
Dowiesz się Clarity jak dostaniesz. C:
Zachęcam do nowego obstawiania naszych skrzyneczek.
Post ten powinien pojawić się jutro.
Cierpliwości!
A teraz coś specjalnego!

Spotkałam dzisiaj nasza kolejną fankę!
Jest nią Neonowa!

Którą gorąco pozdrawiam!
...
To...
CZEŚĆ! XD

/Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz