niedziela, 20 marca 2016

Jakieś zmiany...?

Cześć!

Pewnie sami już się domyślacie o co chodzi.Paszport,tytuł posta...
Dochodzi na bloga na okres próbny trwający 2 tygodnie,albo krócej pewna adminka/autorka,a mianowicie-ja!
Od razu Wam mówię,że post będzie długi,informacyjny,dlatego radzę wygodnie usiąść na fotelu/kanapie. :D
No to zacznijmy od życia realnego:
-Mam na imię Wiktoria.
-Moimi zainteresowaniami jest sport,informatyka,plastyka,taniec oraz moda.
-Wieku na razie Wam nie powiem.Ale czemu?Właśnie szykuję dla Was taką "niespodziankę",więc proszę chwilkę z tym poczekać... :D
To teraz,jak już opowiedziałam coś o sobie to przejdę do gry:
-Na Awatarii nazywam się Patrycja,ale mam zamiar zmienić nazwę na Gratka i tak też będę się podpisywać pod postami.
-Mam tam niestety dopiero 15 lvl. :C Ale myślę,że pod tym względem nie będziecie mnie oceniać.
-Jestem singielką. ^^
-Na Awce na pewno znajdziecie mnie na skwerze.
A tutaj mój paszporcik z gry:

Okey,to teraz przejdę do bloga:
-Posty z mojej strony powinny się pokazywać we wszystkie dni tygodnia oprócz śród i czwartków.Niestety, w te dni nie mam czasu na nic. :/
-Jak już wspomniałam powyżej,pod postami będę się podpisywać jako Gratka.
-Mam już wymyślonych około 6-7 serii.Na okresie próbnym pojawią się 4,albo więcej. :P
-Niestety ode mnie nie będzie na razie nagród typu VIP,ale mniejsze oczywiście się znajdą.Nie martwcie się. :D
Teraz ostatni punkt,czyli dodatkowe informacje:
-Bardzo dziękuję Nadymce i Oko za to,że dały mi szansę w blogowaniu.
-Życzę Kajli,aby została na tym blogu jak najdłużej.
-Postaram się moją szansę wykorzystać w 100%.
-Link do mojego NK podam kiedy indziej.
-Proszę,aby pod moimi postami PODPISYWAĆ SIĘ!
-Proszę także o wyrozumiałość w sprawie postów,ponieważ to mój pierwszy na jakim kol wiek blogu.
Na razie to tyle...Jeszcze dzisiaj powinien znaleźć się tutaj ode mnie post,ale nie jestem tego całkiem pewna.Ogólnie strasznie się cieszę,że doszłam na bloga w 1 Dzień Wiosny(astronomiczny)!!!
To co,polubimy się? C:
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz