niedziela, 6 marca 2016

Project RunWay #8 +Info

Heja c;

Zanim zaczne temat posta, chce przedstawic male info.
Zaczne moze zdjeciem:


Jak widzicie moj ostatni post byl dwa dni temu. Do tego jak Nadymka sie stara prowadzic bloga, a jak ja?

Jak najbardziej zdaje sobie z tego sprawe, ze Nadymka spedza wiecej czasu na blogerze, bloguje od roku.
Jednak, ze mi gra sie nudzi..
Co pewnie bedzie wiqzalo sie z moim odejsciem z bloga ;v
Jestem zalosna, prawda :)

...


Nie chce tracic tego co osiqgnelam dostajqc sie na bloga Nadymki!
I wiem, ze Nadymka tez jest zdolna do odejscia na np. ZA.
Dlatego chce zerwac kontakt z innymi grami nie liczqc Awatarii.
Oraz dac sobie ultimatum, co do bloggera ;)
I postarac sie bardziej, mimo lenistwa!


Okej, teraz co do projektu:


Obok byla druga postac, ktorq tymczasowo rozmazalam. Gdyz no jestem tak leniwa, ze musze rozlozyc to na dwa posty, lub wiecej ahahahha, dobra koniec zartowania.

Bardzo mi sie to podoba ;D

Kolorystycznie jest dobrane.
I cienie tez chyba dobrze sq rozlozone ;D

Caly komplet mi sie podoba xd

Szczegolnie bluzka pasuje mi do spodniczki <3


Okej, nie ma co rozpisywac sie.
Mam nadzieje, ze wam nie przeszkadza ta rozmyta postac, ktorq kiedys tez pokaze ;D

Tyle <3

1 komentarz:

  1. Zmieńcie nagłówek bloga +Ładnie ;) \Kokosowa

    OdpowiedzUsuń