czwartek, 17 marca 2016

Hejka !

                                                                    

   Hejka
Jestem nowa na tym blogu i mam nadzieję, że mnie zaakceptujecie.
Jakby coś to jestem na okresie próbnym ..
I chciałabym podziękować Nadymce i Oku, że mnie tu dodały, ponieważ Nadymka mnie zna i wie jaka jestem xD.
A więc kilka faktów o mnie .
  • Mam na imię Magda, ale parę osób mówi na mnie Kejla.
  • Mam 11 lat
  • w awatarie gram prawie 2 lata.
  • Moją pasją jest muzyka.
  • Kocham śpiewać i tańczyć.
  • Jestem szalona 
  • Mieszkam w tym samym mieście co Nadymka
  • Byłam na paru innych blogach i nawet jakieś tam miałam, ale uważam , że były one nie ogarnięte.
Na awatarii mam tylko 34 lvl, ale to dlatego ,że miałam trochę przerw.
Jestem singielką , ponieważ za późno przyjęłam oświadczyny ;p
Wyglądam jak Nadymka , ponieważ jesteśmy takie jakby trojaczki z Kasią.
Mam nick Kejla
A oto mój paszport na awie :

(Mam mało image ;-;)
To na tyle.
Do następnego posta !
Paa ;*
/Kejla

13 komentarzy:

  1. Boże, ile wy jeszcze osób będziecie przyjmować ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahah kolejna 11 latka, po znajomości? Dlatego nic nie umie XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Tak kolejna i nic Ci do tego 2) Skąd wiesz, że nic nie umie Hm? Znasz ją? To się dupku nie wypowiadaj ;)

      Usuń
    2. A to ,że mam 11 lat nie świadczy o tym ,że nic nie umiem albo ,że jestem taka tępa jak Ty.

      Usuń
  3. Ja nie moge! Kolejne anonimy,ktore maja jakies problemy... Poczekajcie aż ona sie "rozwinie" a nie.Jezeli jestescie takie/cy odwazni i wgl to sie podpiszcie.Ja nwm jak tak mozna... :/
    Patrycja^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie. Takie osoby są żałosne.

      Usuń
    2. Rozumiem ze komus moze to nie pasowac,ale to wyjdzie na DOBRE! To co w tym zlego?
      Patrycja^^

      Usuń
  4. Siema siema siema siema siema siema siema

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale jestescie dziwni ze ma 11 lat to nie znaczy ze nic nie umie i w ogole sami pewnie co ja obrazaja maja 11 lat albo mniej a jak wiecej to sami mieliscie kiedys tyle lat i na pewno nie umieliscie tyle co ona.
    /Kamila

    OdpowiedzUsuń
  6. Do osób, które mają problem z jej wiekiem. Czego się spodziwaliscie. Ze zostanie ktoś blogerem kto ma 18 lat? Awataria jest gra dla dzieci, (bez hejtu 11 lat do dziecko) więc blogowaniem też się będzie zajmować młodsze pokolenie.
    Kejla Music, mi się wydaje ze Twoje komentarze pod komentarzami są zbyt wulgarne do czytelników, to właśnie czytelnicy są najważniejszi na blogu, więc nie musisz ich tak atakować.
    I na koniec czy musialas kilku krotnie porównywać się do Nadymki, "mieszkam tam gdzie Nadymka", "wyglądam jak Nadymka", szczerze nikogo to nie obchodzi raczej.
    Pozdrawiam Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to pisałam wtedy z Nadymką bo nie wiedziałam co mam napisać i ona mi podpowiedziała. A to co napisałam to akurat prawda.

      Usuń
  7. Troche źle to wygląda.. Napewno lepsza nie będziesz od Oko i Nadymki, ale zobacze co wyciśniesz WYGLĄDAJĄC JAK NADYMKA I MIESZKAJĄC TAM GDZIE NADYMKA \kokosowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział ,że chce być lepsza? Nadymka się zgodziła a to ,że mieszkam tam gdzie ona to akurat przypadek.

      Usuń