sobota, 26 marca 2016

Budujemy nowy dom#3

Hello!

Mam dla Was kolejny pokój,a jest nim kuchnia!
Bardzo ważna cześć mieszkania. xD
Ale postanowiłam coś dodać...
Będą to pokoje dla tych co mają więcej kasy i mniej.
Żeby nie było. :D
Ok to pierwszy pokój,ten droższy:

Kuchnia jest spoko.
Wszystko do siebie pasuje.
Może dodałabym jedynie coś na puste pułki.
Tak,muszę się jak zawsze do czegoś przyczepić. xD
To mój zwyczaj. :D 
Ocena:
8/10
A teraz ta tańsza kuchnia:

Mi się nawet podoba.
Ciekawe czemu...?
Bo to moja kuchnia :"D
Tak,tak moja...
Wiem,beznadzieja.
Ale jakoś mocno nie wkładałam w nią pracy.
I jeszcze te czerwone fotele,które do niczego nie pasują.
I ta tapeta...
Masakra. :"D
Ale no cóż.
Mam nadzieję,że Wam się chociaż coś w niej spodobało.Ha ha.
Nie przyznaje się do niej. :D
Ocena:
6/10
Okej to koniec!
Jak Wam się podobają kuchnie,która bardziej?
Pochwalcie się w komentarzu!
/Gratka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz