środa, 23 marca 2016

Sztuka Makijazu #12 -Postepy?

hej!
Przepraszam, ze tak pozno post ale mialam duzo na glowie dzisiaj.

Postaram sie to wynagrodzic przez 3 najblizsze dni!

Przejdzmy do tematu posta!

Makijaze.. Makijaze..Makijaze..
Powiem wam szczerze naprawde lubie je robic!

I Zauwazam postepy, zresztq chyba nie tylko ja!
Dzisiaj, ze jest juz ciemno na podworku postanowilam zrobic takie niebiesko-czarne (?) Powieki!

W dodatku, wiem, ze spodobala wam sie moja edycja galaxy z bialymi kropeczkami!
:

Dlatego, postanowilam zrobic takie porownanie?

I Na jednej powiece dodalam kropeczki a na drugiej nie, zostawilam jq tak jak byla!



Naprawde jestem dosc zadowolona!

Wzielam sie w garsc, posiedzilam te 40 moze minut i zrobilam cos ladnego, przylozylam sie do pracy!

Nie wiem dlaczego, wyglqda to dosc mrocznie.. ale wzorowalam sie ''ciemnosciq z, ktorej  wysuwa sie bialy ksiezyc!''

Hahahah, smiesznie to brzmi!

Zrobilam takie porownanie, ktore lapiej wyglqda.. I?

Postanowilam zapytac 2 osoby, ktore napisaly mi, ze lepiej z kropkami!

/


Ja osobiscie uwazam, ze lepiej bez..

A wy?


Okej, mam nadzieje, ze przebolejecie to wkoncu o okolo. 23:30 wstawiam post.. 
Ale aby do 5 kwietnia! ;D;D

Okej, Okej 
Dobranoc <3

/Zlamalam Oko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz