niedziela, 27 marca 2016

Blogerka w Twojej szafie #9 - wiosna!

Cześć!

Czuję się już lepiej z tym wszystkim ^^ Więc stwierdziłam, że pora zrobić jakiegoś pościka ;) Ostatnio bardzo dużo rzeczy informacyjnych jest... Koniec już  tym! Przejdźmy do posta :3 Wiosna już dawno zakwitła w naszych kalendarzach! Na dworze co prawda pochmurnie, ale cieplutko c: Więc przygotowałam dziś 3 wiosenne stylizacje :D

,,Motyl''

Bardzo lubię tą stylizacje! Nie mogłam się powstrzymać od...



 kardiganu XD Pod nim znajduje się niebieski top, który doskonale komponuje się z żółtą spódniczką w ciapki :3 Buty ,,Punk'' nie pasowały tu... więc postawiłam na sandały ,,Vine'' c: Było łyso bez dodatków, więc padło na okulary, kolczyki i skrzydła! :D
,,Stylowa nastolatka''

 W tej stylizacji postawiłam na 2 kolory - róż i błękit. Połączenie wyszło (moim zdaniem) ślicznie :D Znów skorzystałam z kardiganu, tylko tym razem pod spodem znalazła się bluzka ,,Ne.oN''. Wahałam się między szortami ,,Jelly'', ale jednak wybór padł na te ^^ Było bardzo łyso na nogach, więc wybrałam pończochy ,,candy girl''. Brakowało mi jeszcze czegoś na głowę i stwierdziłam, że wianek będzie w sam raz c:
,,Jedwabna dama''
Tutaj postawiłam na minimalizm! Wiem, że większość awatarów nie ma funduszy :/ Tutaj znów mój ukochany kardigan xDD Pokusiło mnie, aby stworzyć stylizację z jakąś sukienką i wybór padł na ,,Jedwabną sukienkę''. Znów skorzystałam z sandałów ,,Vine'', bo nic innego nie pasowało :v Aby nie było łyso dodałam opaskę ,,Elvis'' i spinkę kwiat :D Bardzo lubię łączyć je ze sobą ^^

Okey to chyba tyle :/

Pa ;***

/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz