sobota, 26 marca 2016

Uwaga #11 - Zmiana wyglądu bloga i ...

Cześć...

Jak widzicie wczoraj zmieniłam wygląd... nie będę pisać co jak zmieniłam i dodawać opis., nie mam na to siły ani ochoty.


Maniek nie żyje. Został uśpiony. Nie chciał się wypróżniać, jeść i miał martwice stópek.

Przepraszam, że nie będę pisać postów, ale dla mnie to za dużo.

ps: świnio z komentarzem, że się nim nie opiekowałam pilnuj własnej życi! :) Bo nie wiesz ile kast wydałam aby wyzdrowiał i ile czasu siedziałam w przychodniach :)

Komentarz nie opublikowałam ;* Na Twoje życzenie :)

/Nadymka

6 komentarzy:

  1. Biedna mi jak zdechł zwierzak też czułam toco ty

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam,ze sie wtrace,ale Kamila-Nadymka jest osoba uczciwa,wyrozumiala i pomocna.Jakos nigdy mi nie odmowila pomocy.Nie wiem o jakixh plotkach anonimku sie dowiedziales,ale to nie prawda.Gadales/as z nia chociaz raz-chyba nie.Wiec nie oceniaj jej tak.Bo to nie jest mile.
    Gratka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale o co chodzi po prostu szkoda kota

      Usuń
  3. Współczuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie opiekowałaś się nim kurde żulom za 2 złote sprzedałaś a jak go pobiły to kurde już na blogu nie piszesz co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty sb przeczytaj 2 razy co piszesz, bo bez sensu jesteś człeku! X'DDD

      Usuń