czwartek, 10 marca 2016

Sztuka Makijazu #9 *-*

Heeeeeeeeeeja :)
Sstrasznie mnie kark boli O.o
I jakas zaspana jestem O.o x2
Dziwne..

W ogole, jakie przywitanie najbardziej wam pasuje? O.o x3
Heja? O.o x4
xd

Dobra! Pora przejsc do tematu posta ;D

Zaczne moze zdjeciem:


czas pracy: okolo 20 min? xd

Troche nawiqzywalam do tematu mojej dzisiejszej lekcji polskiego w szkole ;D
Gdyz gadalismy troche o niebie.. a niebo odrazu mi sie z kojarzylo z Galaxy xd

Powieki mi sie strasznie podobajq! Galaxy i na to biale kropeczki *-*

Usta jeszcze tak w miare..

Niczym sie nie wzorowalam,usta to tylko wypelnienie przestrzeni, bo ogolnie chodzilo mi tutaj tylko o powieki!

Powiem szczerze, ze brakuje mi tutaj jedynie troche odcieniu rozowego przy koncikach oka ;p

Ale to tylko maly szczegol, gdyz ogolnie zadowolona z efektu jestem!

A wam, jak sie podoba? :) Mozecie napisac w komentarzu ;p

Chyba tyle ;D

3 komentarze:

  1. Jestem super! Gdyby dodali ten makijaż do Awatarii to na pewno bym go sobie zrobiła. ;-)

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeden z lepszych makijaży ! Jejku.. robisz postępy ! *-* Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń