czwartek, 17 marca 2016

Kolejna informacja! - adminki i ...

Witam! :P

Po raz kolejny przychodzę do Was z informacjami! Na blogu dzieję się ostatnio dość mało... Lecz wyświetlenia wzrosły i osoby zaczęły pisać mi na Nk czy by mogły dojść do bloga!

 Postanowiłam przyjąć moją znajomą, która mieszka w tym samym mieście co ja, więc mogę powiedzieć, ze jest to po znajomości - ale to nic XD Także pojawi się tu tajemniczy gość ^^ Ale to już inna bajka... zobaczycie po weekendzie! Ogółem chcę Was pochwalić za wyświetlenia, bo bardzooo wzrosły i zainteresowaniem blogowaniem tutaj!

Ostatnio było pytanie czy będzie jakiś konkurs... Tak będzie i mogę Wam już powiedzieć, że będzie to wiosenna profilówka... Ale resztę szczegółów dowiecie się po przekroczeniu 50 tyś wyś ^^

Także wprowadzam małą zmianę na bloga... Od dziś nie będzie podpisywania się profilówką ;d Dlaczego? Bo to dość problematyczne! trzeba robić profilówkę i nam po prostu się nie chce! xD

Co do Oko: wiem, ze dodaje mało postów, ale czekają ją testy i musi się dość sporo uczyć... Więc przykro mi, ale niestety dużo z jej strony nie będzie! 

Dobra to chyba tyle... Ostatnio dość dużo tych spraw :D

pa ;**

/Nadymka

(podpisy osób znajdziecie w zakładce ,,o nas'' i ,,administracja''!)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz