wtorek, 22 marca 2016

Urodziny Awatarii - Co to jest?

Siema
Ten dzień, jak widać dla każdego był pechowy.. A przynajmniej dla mnie i Nadymki.
Szczerze to współczuje Nadymce..
No ale wiecie, to nie moja sprawa , więc nie będę się wtrącać, chodź troche mnie to martwi.
Dzisiejszy dzień jest męczący i dziwny, a szczególnie dziwne jest to ,że myślę ,że dostane 4 z matmy ...
Ale walić ..
Nie mogę dłużej tego ukrywać. I nawet nie chce, ale wiecie, Mam dużo na głowie, ale mimo to będę dodawać posty, a w dni , w które może mnie nie być , będę je planować. 
A więc  Przeprowadzam się.... Ale wciąż będę mieszkać  w tym samym mieście, lecz w innym bloku.
Dobrze konieć informacji, teraz przejdźmy do posta.

Dziś postanowiłam zrobić posta o urodzinach awatarii!
Większość osób wie, co w taki dzień możemy dostać, albo co się ogólnie dzieje!
Jednak zrobiłam ten post, głównie dla ludzi, którzy nigdy nie mieli okazji takich urodzin awy świętować!

No więc ten dzień odbywa się 4 czerwca! Jest wtedy wiele osób na awie, nawet niektórzy nie idą do szkoły, ponieważ ważniejsza jest dla nich awa (pozdro) xD.

Co godzinę dostajemy prezenty, najbardziej oczekiwane są G!
Nasze cenne g ;p.
Dostajemy ich po 10,20 , albo nawet 40! Oczywiście moja największa liczba otrzymania w jednym prezencie G to 40 G, jednak ktoś mógł mieć z 50..

Są też fajerwerki! W urodziny często puszcza się fajerwerki, jednak ja tego nie robię i nigdy nie robiłam, ale inni mogli wystrzelać.
Dobrze a więc Fajerwerki są niebiesko-złote i można je wystrzelić w parku i na ulicy, skwerze itp. 
W domu jednak nie można, bo pomyślcie jakbyście w realu w domu wystrzelili to pewnie dachu byście nie mieli xD.

Również możemy się spodziewać chrząszczy! Które oczywiście były w 2015 w urodziny awy, ponieważ jak większość osób wie, w kwietniu 2015 zostało dodane ,, nowe miejsce '' , w którym można coś komuś wygrać za chrząszcze, takie jakby wesołe miasteczko, ale prawidłowa nazwa to Kanion.

Przygotowałam również parę zdjęć, niestety są one z internetu, ponieważ nie pomyślałam i nie zrobiłam zdjęć na urodziny Awy! Jak to głupia ja..





Tutaj widzimy piękny niebieski tort w gwiazdki, a na nim złota gwiazda z napisem ile lat obchodzi Avataria, jednak nie wiem z którego to roku, lecz przyznam ,że miałam okazję na tych urodzinach być.
Mamy również 10G , które ktoś dostał jak wszedł na Ave w ten dzień.

Jednak na tym obrazku mamy napis ,,  Wszystkiego  najlepszego, Awatario! '' i widzimy ,że ktoś dostał 40 G! 
Oraz Wyjaśnienie: Życzymy Awatarii wszystkiego najlepszego z okazji jubileuszu! Tylko dziś, z okazji tego wspaniałego dnia, dajemy naszym ulubionym graczom prezenty i złote monety. Czekamy na Was w grze!'' Fajne wyjaśnienie, aczkolwiek nie powiedzieli co ile dają prezenty, co mnie dziwi.


Tu widzimy jak ktoś dostał S! Całkiem sporo, ale mogli by się bardziej postarać. Znów mamy ten sam napis, ponieważ w każdym prezencie jest ten sam, ale prezent jest inny.


No i oczywiście Fajerwerki! Moim zdaniem są ładne , ale to moje zdanie. Złoty i Niebieski idealnie pasują do tych fajerwerek!


Na tym zdjęciu prezentem są perły, które są cenne xD
No i oczywiście słynny napis i wyjaśnienie!


Jak widzimy ktoś dostał klisze do zdjęć, 20.. Całkiem dobra liczba, lecz ja bym dała 30 xD



Więcej obrazków nie udało mi się zdobyć, ale wiem ,że jest więcej prezentów!
A więc to tyle no i widzimy się w kolejnym poście!
Elo!

/Kejla

2 komentarze: