sobota, 26 marca 2016

Boso przez Awatarię!#1-NEW!

Witam ponownie moi drodzy!

Przygotowałam dla Was nową serię-Boso przez Awatarię!
Już Wam tłumaczę o co w niej chodzi.
No to tak...
Pytam się przypadkowych osób albo bloggerów na Awatarii o tym np. jak spędzają czas na grze,co w niej najbardziej lubią itp.
Czyli inaczej wywiady!
Ale jakie to ma nawiązanie do programu chyba z TVN? xD
Cejrowski jeździ po świecie do danego np. kraju i pyta się ludzi o różne rzeczy,dowiaduję się czegoś o tym kraju itp.
Kto oglądał pewnie wie...
I ja będę takim Cejrowskim i będę jeździć po świecie(Awatarii) do danego kraju(np.skweru xD) i będę pytać o coś dane osoby i będę coś też mówić o tym "kraju".
Zrozumieliście?
To dobrze. C:
No to zaczynajmy!
Mam dla Was tutaj pierwszy kraj i jest nim skwer!

A teraz zobaczmy o co pytałam przypadkowych przechodniów!

Przepraszam,że niektóre zdania się powtarzają,ale dopiero teraz to zauważyłam.
Mam nadzieję,że to nie problem. C:
A tu macie już krótszy wywiadzik,ponieważ Neonowa musiała już iść. :/

Niestety,nie zdążyła ona odpowiedzieć mi na dalsze pytania.
Ale mamy chociaż coś.
A tu mam dla Was coś z innej beczki.
Pewna dziewczyna spytała się mnie na skwerze o coś...dziwnego?
Sami zobaczcie:

Aha?

A teraz dodam coś od siebie:
-Bardzo lubię skwer;to moja ulubiona lokacja na Awatarii;najczęściej tam przebywam.
-Poznałam tam wiele osób,które strasznie polubiłam.Między innymi są to moje przyjaciółki,przyjaciel oraz koleżanki i koledzy.
Dużo co?
-Jedyne czego mi tam brakuje to czegoś typu stoiska z lodami?
xD
Fajnie by było spotkać się tam ze znajomymi i pogadać sobie a przy tym zjeść loda! xD
Nie no fajny pomysł...
Ale coś bym dodała,aby ten skwer nie był taki pusty.
Okej to na tyle!
Posty z tej serii będą się pojawiać tylko w soboty-co tydzień.
To mój ostatni dzisiejszy post.
Narka i smacznego porannego jajka!
/Gratka








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz