poniedziałek, 21 marca 2016

Project RunWay #10 - Wiosna!

Hej!
Dzisiaj jest pierwszy dzien wiosny! ;D
Wiec przygotowalam edycje ,,wiosennq''
Co prawda w kwiatkach nie jest.. ale bardzo MI sie kojarzy z wiosnq!

Zdjecie:

Moze nie ktorzy zauwazyli, ze uzylam innego manekina ;D
*Tak tego znalesc nie moglam*


W tej edycji, jest duzo wedlug mnie wesolych odcieni! A ,,wesolo'' bardzo mi sie kojarzy z Wiosnq ;DD


Uzylam w tej ,,stylizacji''
Zielonego Crop - Top'u  Bez rekawkow.

Zoltych krotkich spodenek, czerwono-pomaranczowych baletkow 
oraz niebieskich szelkow ;D

Edycja bardzo mi sie podoba :)
Oczywiscie, idealna nie jest ;v

A wy co sqdzicie, o tej mojej ,,Wiosennej'' Edycji? ;D

Okej, troszke pozno post, ale to dlatego, ze szukalam informacji do posta na bloga o transformice.
Rowniez, mozecie tam wpasc. Wraz z Nadymkq zaczynamy prowadzic tego bloga :)

Pa!

/Zlamalam Oko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz