niedziela, 20 marca 2016

Efekt Domina #2 - Małe lvl.

Siema!
Postanowiłam ,że zrobię posta z serii Efekt Domina (Rady i porady)

Wczoraj wpadłam na pomysł, żeby zrobić ten post, ale nie chciałam robić dużo postów na jeden dzień i to w dodatku o 22. 
Więc postanowiłam ,że zrobię go dziś!

W dzisiejszym poście powiem o małych lvl.

Gdy ja miałam 4 lvl nie umiałam wbić 5 i 6 co było dziwne , ale już taka byłam.
Z trudem dobiłam do 34, ale kiedyś też miałam 4 lvl.
W sumie ,każdy kiedyś miał 4 lvl, a nawet 2/3 no i 1.
Nie pomyśleliście ,że małe lvl to nie koniecznie 6-latki? 
Przecież ktoś może mieć 13 lat i założyć Awatarie, nie każdy ma od razu 20 lvl!
Widzisz w parku, na skwerze , na ulicy, Gdziekolwiek mały lvl to co robisz? Od razu hejtujesz.
(Pomijając osoby miłe, które nie hejtują małych lvl)
Nie pomyśleliście ,że tacy ludzie mogą mieć z 16 lat a wy z 13 ? 
Jeśli ich nie poznaliście, to nie oceniajcie. A nawet jak poznacie to nie oceniajcie, ponieważ nie możecie wiedzieć o takiej osobie wszystkiego.

Oni też mają życie. Może wchodzą na awe raz na miesiąc i nie mają czasu wbijać lvl?
Pomyślcie o tym, w sumie każdy miał kiedyś mały lvl , każdego również hejtowano.
(Chyba, że ktoś był na początku awy)

Ja kiedyś miałam 10 lvl a mnie lubieli. 
Gdy miałam ok.15 i nie umiałam wbić 20 poznałam przyjaciół, którzy lubieli mnie mimo mój lvl.
Teraz nawet mam większy od nich, a oni mieli 20 kiedy ja miałam z 15.

Tak w ogóle te osoby nie mają dostępu do miejsc typu Salon Piękności, ponieważ mają przecież z 4 lvl , a nawet jeśli mają 6 nie wiedzą jak wbijać darmowe g, bo skąd? Zostaje im 7 z pierwszych lvl i kupują tylko jakiś fryz,oczy,usta lub coś innego.

Jak ktoś ma mały lvl i suknie za 50g oraz wygląd po 40 to mogą to być osoby, które być może znają sposób na g, albo doładowywują, ale lvl nie chce im się wbijać.

Więc zanim zaczniecie ich hejtować i w ogóle... pomyślcie jak wy mieliście mały lvl.
Was pewnie też hejtowali.

Oto ja Kiedyś i Teraz xD

(Na zdjęciu 1 miałam z 15 lvl)
(Na zdjęciu 2 mam 34 lvl)

A więc to na tyle.
Miłego dnia i do next posta :*
Paa :p

/Kejla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz