czwartek, 17 marca 2016

Na rauszu przez Awatarię! #3 ^^ - Sala balowa!

Hello!

Strasznie bolą mnie migdałki! Nie mogę mówić, ani nic jeść bo tak mnie to boli! Koszmar jakiś!!! :C No, ale nic na to poradzić nie mogę... Przejdźmy do posta :D Postanowiłam ocenić dziś salę balową c:


Wygląd:

Na pierwszym planie jest lodowa rzeźba łabędzia! Jest ona cudna i moim zdaniem pasuje tu idealnie *-* jest bardzo dużo wolnej przestrzeni - co jest na plus, bo gdzie by można było tańczyć? XD Wzory na podłodze przypominają kwiatka skupiającego się na rzeźbie, co daje niesamowity efekt!  :D Przestrzenny efekt dodają witraże, czyli inaczej szyby z drugiego planu sali. Są jeszcze dekoracyjne schody i kolumny, które dodają poczucie komfortu ^^ w dolnej części sali która mi się nie zmieściła są 2 ławki by odpocząć po tańcach chulańcach XD Sala jest dopracowana do ostatniego szczegółu! Niestety jest tu mało żywych kolorów :c

9,5/10

Inne:

Sala daje nam możliwość potańczenia z osobą innej płci :D Jest to bardzo fajna okazja by z kimś się poznać i porozmawiać! Jednak aby tam wejść musimy mieć garnitur/suknie co według mnie jest na plus c: Bo co to za tańczenie bez odpowiednich strojów? :D Na nudę troszkę można pozrzędzić... Ale to chyba już norma XD 

9/10

Stwierdziłam, że do serii dodam ocenę 2 losowych osób z awatarii i także ankietę gdzie Wy ocenicie to miejsce ^^ 

Ocena osób:


Razem: 7/10

Wasza ocena:


Ocena końcowa: 25,5/30

Ocena wyszła bardzo dobrze! Chcesz abym oceniła jakieś kolejne miejsce? Napisz propozycję w komentarzu! :d


1 komentarz:

  1. Hyymmm.... Może by tak .. PARK ! Tag Park ...

    /ChupaChups Z aweczki :D

    OdpowiedzUsuń