czwartek, 17 marca 2016

Sztuka Makijazu #11!

Czesc wam :)
Na poczqtku tego posta chce wam przedstawic mojq sytuacji odnosnie postow!
Spokojnie, ja posty bede wstawiac, ale ogolnie teraz mam gigantycznie duzo nauki i coraz mniej czasu na komputer!
Jednak, postaram sie jak najbardziej aby nie zabraklo postow z mojej strony ;/
Przejdzmy do tematu posta!

Jak pisalam, ze w tym tygodniu pojawi sie jeszcze edycja makijazowa.. to wlasnie jq przygotowalam!

Zaczne moze Zdjeciem, standardowo hah:


tak do konca zadowolona z efektu nie jestem ;/ Ale no dobrze, kolorowe powieki rozowo-czerwone usta oraz dosc ciemno czerwone puliki ;D

as: 10 min okolo haha

Zapewne gdybym wiecej czasu na to poswiecila wyszlo by lepiej, ale TAJMU NI MA.


No w sumie nie ma sie o czym rozpisywac, aczkolwiek pomysl do makijazu wzielam z fb, dlaczego? gdyz tam ktos na okrqglo wysyla mi tencze! hahah

Okej moze ocenicie mnie w komentarzu ;D
To w sumie tyle Bajo :*

1 komentarz: