środa, 23 marca 2016

Wiosna-już u nas?

Hejka-naklejka!

Miało nie być dzisiaj posta...
Wiem,wiem,ale plany zostały zmienione!
Jednak mogę napisać dla Was tego pościka :3
Dodam jeszcze,że jutro albo pojutrze pojawi się ta seria Lotto, o której wspominał w poprzednim poście.
Ale przejdźmy do głównego tematu,czyli WIOSNY!
Jak pewnie dobrze wiecie w tym tygodniu pojawiła się już u Nas wiosna.
No ale co w związku z tym?
Czy to ma w ogóle jakiś związek z Awatarią?
Tak i to duże!
Pojawił się nowy edvent-czy jak to tam się pisze xD Oczywiście wiosenny!
Ale ja dodam coś od siebie dla Was-takie małe pomysły jak ożywić tą Naszą wiosnę na Awatarii!
Mam dla Was tu parę propozycji...
1.Nasz ubiór.
Czy my musimy mieć ciągle te czarne dodatki?Ależ nie!Ja też często ich używam,ale przecież bez tego także się obejdzie.
Przygotowałam dla Was stylizację-taką wiosenną. :3

Nie jestem aż tak źle :D
Ale no będę z Wami szczera-bardzo fajne!
Rzadko, kiedy np. widzę osoby w tej spódniczce,a tutaj pasuje do kardiganu i wianka wspaniale!
Tylko te falbany na niej-no tak średnio :/ no ale cóż.
Te buty..nie jest najgorzej.Nie miałam zielonego pojęcia jakie buty dobrać.
Ocena:9/10
Jest to bardzo wiosenna stylizacja-polecam! :3
2.Wnętrze.
Niektórzy nadal mają ciemne,brązowe pokoje np.salon.
A tu mamy już wiosnę!Halo,halo...
Ja szczerze mówiąc też nie mam wiosennego wystroju salonu.Ale kiedy indziej tym się zajmę...
Teraz poszukam dla Was pokoju,który przykuje moją uwagę.
...
Po długim szukaniu-znalazłam.
A oto ten wyczekiwany salon:

Salon chyba głównie podoba mi się z racji,że ma dużo kolorów,dodatków.
Niektóre rzeczy według mnie tu nie pasują,ale no cóż to nie mój salon.
Może jakoś wiosenny on nie jest,ale jest fajny C:
Ocena:8/10
Myślę,że wisienką na torcie było by też zmienienie profilówki np.na nk.
Na taką wiosenną.
Tapet już Wam nie będę podawać,bo każdy ma inny gust a teraz szukanie na Grafice wiosennych tapet...Masakra!
Myślę,że to na tyle.
Mam nadzieję,że skorzystacie z moich propozycji-na pewno są one przydatne. :D
Dodatkowe informacje:
Niektórzy już oddali głos na Tajemniczą Skrzynkę,ale ta seria zostanie usunięta przeze mnie,ponieważ wprowadzę bardzo podobną ale większą.Wszystkie numerki zostają zamknięte-Tej serii po prostu na razie nie ma.
Jeszcze raz przypominam aby Inspiration,Kamil(Logicznie Żyjący) i On My Mind zgłosili się do mnie na NK to się umówimy kiedy dam Wam małe upominki na Awatarii.
Link do mojego NK:
Na razie!
Gratka



1 komentarz: