wtorek, 8 marca 2016

Dzien Kobiet!

Hej :)
Jak wiecie, dzisiaj jest 08.03 czyli dzien kazdej kobiety!
Nadymka zkladala wam dziewczyny juz zyczenia, wiec ja tez postanowilam dla kazdej wspanialej dziewczyny zyczyc:
SPELNIENIA MARZEN

Nie bede sie tutaj rozpisywac z myslnikami, chlopcy mam nadzieje, ze zlozyliscie dziewczynq zyczenia? Nie zapomnijcie o swoim mamach :)

Ja jak co roku mam w szkole ,,dzien dziewczyn''
i chlopcy kupujq drobne upominki dla nas, oraz rozne zabawy.. ogolnie dzien w szkole zazwyczaj jest dosc luzny :)

Ja dostalam Roze oraz pomadke na usta, slodycze i bylo ciasto. W dodatku troche mokro bylo w klasie.. a dziewczyny i kilku chlopqkow wyszlo mokrych ;D

Super, wymyslili zabawe..
Do wiaderka z wodq wsadzili jablko dla wybranej dziewczyny no i zabawa polegala na tym, zeby dziewczyna wylowila jablko z wody samq buziq (trzeba ugrysc) nie mozna bylo brac za ogonek!
Chlopacy by sie upodobac ,,nurkowali'' glowami w wiadrach hahah ;D
Wszystko jest udokumentowane filmikami :D

Oraz na lekcji angielskiego mielismy film :D

Co prawda.. mielismy 2 kartkowki, ale to nic ;D

Bardzo dobrze wspominam ten dzien, i jestem ogolnie zadowolona :)
Dla mpjej mamy dalam roze, a wy dziewczyny jak spedzilyscie nasz dzien? :)

Tak, troche sie rozpisalam..

:)

2 komentarze:

  1. Wtedy co sie pytałam woec zrobie te pytanie w formie reżysterki na które ofpowiedzcie oddzielnie. Najpierw BLOGERSTWO: ile blogujecie? Jakie macie doswiadzenie? Jak jedna o drugiej powie na temat blogowanie KONTAKT: macie internetową przyjaźń? Znacie się w realu? Z kim najczęściej piszecie na nk? Z blogerami? Macie kontakt po za blogerstwem i grze? Piszecie ze sobą tylko na tematy bloga, gry? GRAFIKA: Jak jedna drugą ocenia od 1-10 i mały opis. Ps. Napeno chcemy wiedzieć troche o waszym kontakcie i stosunku do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1) Bloguję już od roku ^^ Doświadczenie mam dość spore xD Ym... Co do Oko to bez niej blog nie byłby taki sam :3 Pomaga mi i to bardzo c:

      2) Internetową przyjaźń miałam... Ale nie chce tego ,,Rozgrzebywać'' ponownie... Ale na drodze przyjaźni jest Oko i jedna osoba, która zostanie tajemnicą ^^ Znać nikogo nie znam w rl ;D Na Nk piszę oczywiście z Oko xD Jeszcze Dominik, Seal, Anarchistka, Snajperka, (od niedawna) Mustafa, czasem z Dawidem i mogłabym tak wymieniać :P Z Oko i innymi nie mam za bardzo kontaktu po za grą... Chyba wyjątkiem jest z Oko na fb xD

      Co do pisania to nie tylko o blogu... Na różne tematy, których nikt nigdy by się po nas nie spodziewał :3

      3)Oko w grafice jest początkująca... Ale oceniłabym ją na 9 :D Ma chęci i to według mnie jest najważniejsze c: Ale mały leń czasem wkradnie się do niej XD

      Co do stosunków mamy je naprawdę dobre :D Traktuje ją jak przyjaciółkę, którą straciłam... :P

      /Pozdrawiam anonima i czekam na kolejne pytania :D

      Usuń