czwartek, 3 marca 2016

Kosmiczne wyzwania! #4 :D

Hello! :v

Pod ostatnim postem widziałam bardzo dużą aktywność! Cieszy mnie to niezmiernie! Z propozycji jakie mi podaliście wybrałam od Sweet Girl :D (kolejne zrobię w kolejnych postach z tej serii ^^)

Spodenki Poison Kiss :3


Hm... Są dość spoko, ale nie korzystam z nich w ogóle ;v Kiedy próbowałam coś stworzyć dowiedziałam się czemu xD

 
Tak wygląda zaprojektowana stylizacja... Zrobiłam ją troszkę s tylu punk ;3 Większość jest tu czarnych elementów... Ale stwierdziłam, że najlepiej będzie pasować tu granatowy top i żeby troszkę złagodzić kardigan ;D

Co sądzicie o tym wyzwaniu? Wypełniłam je? A może chcecie jakiś ciuszek do wyzwania? Napisz w komie! Ja się z Wami żegnam :D Pa ;***



2 komentarze:

  1. Hmm Może Top Flora ? albo Spódnica Lilia wodna ? /Chupa Chups ta z awy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niech będzie naprawdę kosmicznie trudne! Te dziwne buty "flora". Mam nadzieję, że przyjmiesz wyzwanie.

    OdpowiedzUsuń