poniedziałek, 21 marca 2016

Tajemnicza skrzynka#1-NEW!

Hello! C:

Na sam początek zaznaczam,że będzie to mój ostatni dzisiejszy post. :C
Ale przygotowałam dla Was kolejną zabawę!
Ma ona nazwę Tajemnicza skrzynka...
Czyli będzie w tej serii coś z tajemnicą...!-to chyba oczywiste. 
Ale muszę Wam wytłumaczyć zasady.
A więc...
1.Wstawiam obrazek ze skrzynkami z numerkami od 1-6.
2.Wy-czytelnicy musicie wybrać jeden numerek,załóżmy 3 i PODPISAĆ SIĘ!
3.Numerki nie mogą się powtarzać.
4.Wybieram podczas pisania posta numerek(skrzynkę),w której będzie...
~Drobny upominek!~
Seria będzie się pojawiać myślę,że raz na tydzień,albo co 4 dni.Nie jestem pewna...
Czyli jeszcze raz przypominam co macie napisać w komentarzach:
NUMEREK SKRZYNKI+SWÓJ PODPIS
Oczywiście wybrałam już ten jednej numerek...
No to teraz zostawiam Was ze skrzynkami *o*
Ogólnie przepraszam,że tak późno piszę,ale nie miałam wcześniej za bardzo czasu.
To którą wybieracie?
Dobranoc!
Gratka





1 komentarz: