wtorek, 15 marca 2016

Moje drogie anonimy!

Witajcie!

Dziś nie pojawi się żaden inny post... Dlaczego? Mój tata ma urodziny i chciałabym spędzić z nim czas :D Po dość dużym wydarzeniu w szkole, gdzie dałam dziewczynie w twarz jestem pełna adrenaliny i energii! Ale przejdźmy do głównego tematu!

Odnoszę się tutaj do dwóch anonimów: Bierz mnie i RockBoy :D

1) Bierz mnie - dziewczynko chciałabym Ciebie prosić, abyś nie przeklinała w komentarzach! Póki nie nauczysz się pisać bez takich niechlujnych słów, Twoje komentarze nie będą publikowane :)

Jeden komentarz dotyczył wpychania się mnie i Oko... Powiem tak: Jesteśmy blogerkami, tak? Ale to nie oznacza, że nie możemy brać udziału w seriach na innych blogach! Poza tym wszystkie wywiady, ocenianie itd. To raczej proszą mnie osoby z tego bloga! Ja się nie wpycham, poza tym jeżeli tak mnie nie lubisz to nie czytaj bloga i nie zaśmiecaj brzydkim słownictwem :)

2) RockBoy - przeczepiłeś się do ściągnięcia serii... A więc tutaj pisałam z Clarity prawie miesiąc temu ^^



Ostatnie 2 zdania mówią Ci wszystko :D Przykro mi, ale nie ściągam c: 

Okey to chyba tyle... Idę wyciągnąć ciasto, bo się spali XDDDD 

Pa :*


2 komentarze:

  1. Dostałaś dawki adrenaliny po tym jak uderzylaś kogoś w twarz? Boże wg co z cb za dziewczyna..Zastrzyk energii adrenaliny i energii po uderzeniu. Chyba Cię to cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szpan butami za 350 zł XD A tak serio no może to i jakiś powód, ale nie powinnaś o takim czymś pisać, a jak już to trochę inaczej, ponieważ to jednak brzmiało jakbyś się cieszyła z tego, że komuś przywaliłaś. Tak jakby to ci sprawiało radość

      Usuń