poniedziałek, 21 marca 2016

Pułapki Umysłu#2

Elo! :*

Jestem z siebie mega zadowolona...Napisałam sprawdzian z historii na 5 *o* Warto było się nauczyć. :3
Dobra ode mnie powinien się dzisiaj jeszcze znaleźć jeden post-ALE NIE OBIECUJĘ TEGO!
Chyba mi wybaczycie,nie? C:
Ale przejdźmy do głównego tematu,czyli kolejnej części Pułapek Umysłu!
Jestem zdziwiona,że 3 osoby rozwiązały rebus poprawnie!
Proszę,aby podane poniżej osoby zaprosiły mnie na NK:
-Stella Inspiration
On My Mind
-Logicznie Żyjący
Macie czas do piątku(25.03.2016r.) aby zgłosić się do mnie po drobne prezenciki! :3
Aha, ale zapomniałam najważniejszego!Ale ze mnie gapa...
Link do mojego NK:
http://nk.pl/#profile/46672511
Jak by co nazywam się Gratka Awataria :)
...
Wiem,wiem,że to może dla Was nie tak wiele,ale dla mnie to jednak dużo.
Ktoś jednak czyta te moje posty. :D
No dobra,nie przedłużając...
Tam ten rebus był dosyć łatwiutki,ale nie ma tak łatwo!
Teraz będzie troszkę trudniej...
Tym razem przygotowałam dla Was 5 zagadek...
Zagadka nr.1:
Ile lokacji mamy obecnie w grze?
Zagadka nr.2:
Kto jest na pierwszym miejscu w rankingu?
Zagadka nr.3:
Jaki prezent możemy darować komuś w kanonie za 100 S?
Zagadka nr.4:
Ile prac obecnie można wykonywać w grze?
Zagadka nr.5:
Czy obecnie możemy kupić w sklepie z ubraniami rajstopy śnieżna baba?
Dobra to koniec na teraz xDD
Myślę,że zagadki nie są aż takie trudne,no ale warto przy tym wejść na Awatarię.
Polecam^^
Rozwiązania piszcie w komentarzach!
I oczywiści proszę o podpis!
Inaczej odpowiedzi nie będą brane pod uwagę...
To jak uda Wam się rozwiązać zagadki?
Kto pierwszy,ten lepszy...!
A więc...
Trzy,dwa,jeden...START!
Gratka :)

-

1 komentarz:

  1. 1. 12
    2. Honey
    3. balon ? xD
    4. 4
    5. raczej nie :D


    /†₳ῥἹᾶὺṩˢᵘᵏᵒ† Masz mnie w znaj na nk :D pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń