piątek, 25 marca 2016

Ponowne sprawy informacyjne!

Siemanko!

Mam dla Was parę nowych informacji.
A oto one:
1.Powraca seria Tajemnicza Skrzynka,ponieważ postanowiłam,że Lotto nie ma sensu,bo Nadymka prowadziła już taką serię.
Ale będzie zmiana nazwy,a mianowicie Postaw na milion!
Dziękuję Nadymka,że dałaś mi pomysł na nazwę. :)
A więc, proszę,aby SNAJPERKA zgłosiła się do mnie na NK!
Tak,to ty obstawiłaś numerek 6, w którym była nagroda!
Jest w niej,jeżeli widzisz:
Jedna świnka,jedna szabla,jedna,czerwona ramka na zdjęcie,trzy bombonierki oraz dwa bukiety ślubne.
Myślę,że będziesz zadowolona. C:
Ogólnie przepraszam za tą jakość,ale się śpieszę.
Masz czas do wtorku(29.03.2016) inaczej nagroda przepadnie!
Myślę,że link do mojego NK znasz,a jeżeli nie,to po prostu zajrzyj do innego posta,tam na pewno będzie czy napisz pod tym komentarz to ci podam.
2.Przypominam po raz setny ON MY MIND I STELLI INSPIRATION,ABY ZGŁOSIŁY SIĘ DO MNIE NA NK PO NAGRODY!
3.Proszę pisać komentarze pod postem Promyki nadziei,bo chcę wiedzieć jakie posty mam pisać... Było by to dla mnie wielka prośbą do Was. ;>
4.Likwiduję także Specjalne okazje,ponieważ podobna seria także pojawiła już się na tym blogu-Bloggerka w twojej szafie.
Do zobaczenia!
Gratka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz