wtorek, 15 marca 2016

Następna aktualizcja?! - zapowiedź!

Hej :P

Chciałabym na początku podziękować Snajperce za podsunięcie mi materiału na ten post! :) Dziękuje ;**** Ale dobra przejdźmy do posta! 

Snajperka wysłała mi bardzo ciekawego linka do grupy na VK! Text dotyczy następnej aktualizacji! Kto wie może będzie jutro? A może pojutrze? Nie wiem, nie wiem! Ale tutaj przetłumaczony text c:

ORYGINAŁ:
,,На одной из сходок Аватарии появилась Мэри Рид.
Игроки спросил её, что же нас ожидает в будущих обновлениях. И Мэри дала подсказку, сказав: "Зеленый Кролик". Мы, не долго думая, пришли к выводу, что это будет связано с Днём Святого Патрика. Напомню, что день Святого Патрика празднуется 17 марта''

TŁUMACZ (Tłumacz google)

,,W jednym ze spotkań pojawił się Avatar Mary Reed.
Gracze zapytał ją, co nas czeka w przyszłych aktualizacjach. A Maryja dała wskazówkę, mówiąc: "Zielony Rabbit". Będziemy, bez wahania, dochodzę do wniosku, że będzie on związany z Dzień Świętego Patryka. Przypomnijmy, że Dzień Świętego Patryka obchodzony jest 17 marca''


No to możemy się spodziewać aktualizacji! Na 100% będzie u Rosjan, a co do nas jestem tak na 65% pewna, że nam ją także dodadzą! A co z nią przyjdzie? Myślę, że to co w tamtym roku... czyli: stroje, królik i skrzat w warsztacie i graffiti.

No dobra.. Rozpisałam się XDDDD Pa ;-;



Wiem posta miało nie być, ale musiałam Wam powiedzieć o tym ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz