poniedziałek, 28 marca 2016

Project runway #11

Czesc ;D
Z Braku moich postow postanowilam wstawic dzisiaj wiecej ;D

Wiec z myslq na post, postanowilam, ze wstawie mojq starq jak swiat XD przerobke!

Zaczne moze zdjeciem:



HAhahhah, czy tylko mnie te buty rowalajq? XD


Dobra!

Ksztalt butow...




tutaj w ogole mi nie pasuje!

Natomiast Spodnica i Crop-Top Pasujq do siebie moze nie idealnie ale bardzo! 

Cienie na spodnicy sq zle rozlozone, na Crop-topie tez.. XD

Ogolnie, dawno to robilam.. dlatego Zbytnio mi sie nie podoba..

Kolorystycznie jest dopasowane. Wsumie na awatarii chciala bym zobaczyc tylko spodnice ;v

*PS. WCALE NIE WIDAC, ZE BUTY SQ INNYCH KSZTALTOW*
haha ;D


OKEJ, A wy co o tym sqdzicie?
Ja daje sobie ocene: 6/10.

;D


Okej, Do zobaczenia!

/Zlamalam Oko *^*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz