poniedziałek, 14 marca 2016

Sprawa informacyjna!

Cześć! :)

Słuchajcie ten post przeznaczę TYLKO do informacji... Dlaczego? Bo muszę Wam coś przekazać!

1) Oliwia - Ocy

Co do Oliwi to sprawa jest jasna... Raczej nie wróci na bloga :/ Czemu? Bo miała szanse i ją zmarnowała przez jakieś dzieciaczki anonimki! Powiem tak: Anonimy rzeczywiście nie powinny obrażać jej... Ale każdy bloger musi przezwyciężyć hejty! Więc możecie ją tylko zobaczyć na modnej awatarii ;)

2) Awantura o kasę!

Słuchajcie awantura jest odwołana... Dlaczego? Bo z 15 uczestników zostało ledwo 6 :/ Myślę, że zorganizujemy ją jeszcze raz gdy przebędzie więcej czytelników ;)

3) Kolejna adminka!

Tak jest! Pojawi się tutaj nowa adminka! Ale to dopiero za tydzień z powodów osobistych ^^ Mam nadzieję, że zaciekawi Was ona i blog się troszkę rozwinie :P

Chcę tutaj też zwrócić uwagę anonimów... Słuchajcie nie znaliście Oliwi tak? To czemu zaczęliście ja hejtować? Może niech napisze 3-4 posty i dopiero wyraźcie swoją opinie! Nie oceniajcie książki po okładce ;) Poza tym czepialiście się wieku... Tak jak to Anarchistka napisała można mieć 12 lat i mieć intelekt jak 16 lat (czy coś w tym stylu)... Przykładem jestem ja ;) Wszyscy sądzą, że mam 15-16 lat, a mam 13... Więc zastanówcie się ;/

Drugą sprawą jest usuwanie komentarzy. Niektórzy twierdzą, że mogłam usunąć te hejty, ale nie jestem taka! Słuchajcie Wasze komentarze będę publikować, ale jedynym warunkiem jest, aby nie było w nich przekleństw... Wiem, że każdemu się zdarzy przekląć nawet mi, ale nie chce, aby blog był takimi słowami zaśmiecany ;-;

Dobra nieźle się rozpisałam! Życzę Wam miłego dzionka!


6 komentarzy:

  1. Czemu Oliwia odeszła ? :( Niech nie zwraca uwagi na hejty .-. /Heart Attack

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepiej dodajcie jeszcze 5 osób. Napewno blog się rozwinie, przyjdzie 100 tyś wyświetleń, będziecie sławne, będziecie mieć dużo czytelników.. Eghem tak może jeśli będziecie się starać dbać o bloga a nie co chwile nowe osoby dodawać.. Co wy rozumy strsciłyście? Blog na tym cierpi.. Chyba, że lubicie hejty, które niedawno chyba ciągle dostajecie.. Zróbcie konkurs a nie co chwile ktoś nowy na blogu się pojawia.. Naprawde musicie sobie nie radzić lub rozum w lodówce zostawić;) \kokosowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, to wróć po niego i pomyśl, czy tak bardzo chcesz niszczyć bloga ;) Nadymka Oko zastanówcie się troche ;) \kokosowa

      Usuń
  3. Mam pytanie kiedy następny konkurs , zabawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs bd na 50 tyś wyś. ^^ Czyli do weekendu raczej sie wyrobicie :D

      Co do zabaw typu lotto to najprawdopodbniej zrb jeszcze w tym tygodniu :)

      Zabawy typu awantura o kase itp. To po konkursie lub zebraniu większej ilości czyteliników ^^

      /pozdrawiam c:

      Usuń
  4. Dziękuję za info

    OdpowiedzUsuń