wtorek, 29 marca 2016

Pułapki Umysłu!#5-znowu wyniki!

Hejka!

Jak Wam minęły święta?
Mi bardzo dobrze. C:
Niestety martwi mnie jedna rzecz...
Jutro szkoła :"(
Komu się chce do niej iść..
Ale co ja tak gadam!
To nie temat posta!
Już mamy kolejny wynik Pułapek Umysłu!
Bardzo szybko odpowiadacie pod postami z zabawami.
Ale mnie to bardzo cieszy!
I mam już kolejną nagrodę.
Otrzymuję ją:
SKANDYNAWSKA GIRL!
Odpowiedziałaś jako pierwsza ,a na dodatek dobrze.
Zgłoś się do mnie na NK po drobny upominek. :)
...
Ostatnio była zagadka,a więc teraz kolej na rebus!
Tak, kolejny będzie rebus.
Ale wstawię go później, bo teraz idę sprzątać.
Pojawi się on za godzinkę albo dosyć późno.
To zależy czy jadę do sklepu,czy też nie.
Ale po co ja Wam to mówię? xD
Przecież i tak się dzisiaj pojawi.
...
Ale to nie wszystko!
Mam dla Was kolejną niespodziankę i dzisiaj będzie także obstawianie skrzyneczek!
Zadowoleni?
To wspaniale!

Ja już lecę...
Zobaczymy się później!
/Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz