niedziela, 1 maja 2016

Mini-Mini #4 - Pora na przygodę! 👑

Cześć i czołem kluski z rosołem .__.

Wiem, posta nie było dawno... Nie za fajna wycieczka i jeszcze multum spraw na głowie. Dziś pojawi się poradnik na Youtube, będzie na temat Paint Tool Sai. Od razu po nim pojawi się poradnik jak z niego korzystać. Więc skończyć spam na Nk!.

Mam jeszcze jedną sprawę organizacyjną: Do Tarantuli zapisało się 13 osób. Raczej nie podzielę tej liczby na 2 drużyny, a nie chcę ostatniej osobie sprawić przykrości wypisując ją, więc może jakaś jedna osoba jeszcze jest chętna? Tutaj link do zasad itp.: Klik!

Okey... Dziś mam wielkiego lenia i mało czasu. Więc stwierdziłam, że posłużę się postaciami z nagłówka (wiem jestem mega leniem)


 

Zacznijmy od Gratki - Królewny balonowej! 👸

Królowa wszystkich słodyczowych stworków. Zatopiona w różowych ciuchach, włosach jak i królestwie. Posiada nie zwykłą inteligencję, co wykorzystuję w rozwoju nauki i by pomóc swojemu przyjacielowi Finn'owi. Jest troszkę zarozumiała, ale bardzo kapryśna.

Akurat ta postać była najprostsza do odtworzenia :3 Chodź ma dość trudny charakter to w wersji awataryjnej prezentuje się tak:

Jestem bardzo mocno z niej zadowolona :3 A zwłaszcza z oczu. Chyba żadnego szczegółu nie pominęłam... Co prawda włosy nie są rozpuszczone, ale w jednym z odcinków miała spięte włosy.

Tutaj możecie ocenić moją postać - także do tego służy sekcja komentarzy.


Kolejną postacią jest najbardziej rozpoznawalna postać, czyli Finn - Nadymka. 👦

Nastolatek, który ma wielkie grono wielbicielek. Zawsze ubrany w niebieskie spodnie i koszulkę. Ma swój plecak i białą czapkę, czasem jeszcze miecz. Jego najlepszy kumpel i jednocześnie pies Jake zawsze mu towarzyszy. Z charakteru nie jest zbyt skomplikowany: odważny, pewny siebie i porywczy.

A tutaj jak wygląda wersja damska i awataryjna XD

Jestem dość mocno zadowolona z postaci ^^ Nie był wielkich problemów by ją można było rozpoznać (przynajmniej mam taką nadzieję)

Tutaj możecie ją ocenić:



No i ostatnia najtrudniejsza postać czyli Jake - Złamałam Oko 🐶

Żółty pies, który po zabawie w magicznej kałuży błota może zmieniać swój kształt, a także rozmiar. Jest razem z Królewną Jednorożek. Posiada najlepszego przyjaciela - Finn'a. Gra na skrzypcach i jest wielkim fanem muzyki klasycznej *^* Jest uparty, strachliwy i ma dość duże poczucie humoru. Moja ulubiona postać z bajki :3

Dużo o nim nie można powiedzieć. Była to najgorsza postać do odwzorowania...


Ze stroju jestem zadowolona... Gorzej z butami X'D Przejechane trampki - Jej! Na czapce jest jego twarz, by było prościej rozpoznać. Na bluzie także znajduje się jego podobizna. Czarne spodnie z powodu, że wyglądało to jak kombinezon taki... Eh... Jak jest coś radioaktywne to go zakładają c;


Tutaj możecie ocenić:


I ostatnia sonda, czyli, która postać wyszła mi najlepiej:


Jezu, pamiętam te czasy... Kiedy biegło się z przedszkola by zdążyć na tą bajkę :P Bajka dzieciństwa. 

A Wy może macie jakąś inną bajkę, która przypomina Wam dzieciństwo? Jestem ciekawa jaką ^^ Napisz w komentarzu.

/Nadymka

PS: Przepraszam, że "By Nadymka" jest na środku, ale co raz więcej osób kradnie moje prace c;

2 komentarze:

  1. Pisalam do cb na nk
    /Fana

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze są te trampki! Nie mów, że są brzydkie :v

    OdpowiedzUsuń