czwartek, 5 maja 2016

Trudna Awataria #1

Cześć!
Dziękuje za tak miłe przyjęcie mnie :)
Jestem wam ogromnie wdzięczny , ale nie będę zanudzał i pokaże wam moją nową serię.
Chodzi w niej oto , że będę porównywał awatarię z Naszej Klasy i tą z Facebook'a.
Myślę , że wam się spodoba !

Dzisiejszym tematem są ... WYDARZENIA
Uwierzcie mi , ale różnią się one naprawdę  wieloma aspektami O.O

1. Facebook
Powiem wam , że tutaj nie ma wojen , ale nie ma też za dużo Polaków :/.
Zobaczcie sami


Śpieszę z wyjaśnieniem kolorów:
Czerwony - tutaj sprawa powinna być jasna chodzi tu o Polaków.
Żółty - oznaczyłem tym kolorem obcokrajowców (tych , których jestem na 100%  pewny).
Zielony - są to osoby , które mówią , że dostały bana.
Jasny fiolet - osoby , które chcą się "zabawić".


2. Nasza Klasa
Tutaj jest mnóstwo wojen i polaków , którzy różnie wykorzystują możliwość stworzenia wydarzeń
(Przepraszam , że nie ma tu twardych dowodów , ale każdy wie o wojnach pomiędzy Valide i innymi)

Według mnie starcie wygrał Facebook. Dlaczego ? Wygrał , bo nie opłaca się tu wchodzić na wydarzenia (nie ma tu wiele polskich wydarzeń), a na NK jest dużo naszych rodaków , i gdy chcemy sprawdzić jakieś wydarzenie to zasypują nas wojny . Jak wy uważacie ,  które forum społecznościowe wygrało tą bitwę ? Piszcie śmiało w komentarzach :)


Pozdrawiam
/Ciel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz