poniedziałek, 16 maja 2016

Wspaniałe stulecie #2 Wywiadzik !

Dzień dobry !
Nie dodawałem postów , ponieważ byłem na komunii mojego  kuzyna , ( który mieszka w Łodzi).
Ale nie owijając w bawełnę przejdę do wywiadu ;)

(Legenda)
Q - Queen Anable
C - Ciel

C -  Witaj.

Q -  Witam.



C - Anabel chciałaś zostać królową czy to ma jakieś głębsze dno ?

Q - Oczywiście , że chciałam zostać nią. Aktualnie już jestem , bo odbyła się koronacja , ale chcę być królową dla tych , którzy tego chcą.

C - Czyli nie jest pani królową Awatarii , ale tylko sułtanek , które panią słuchają ?

Q - Ale to nie są sułtanki , ale : księżniczki , damy dworu oraz moje siostry.

C - Czemu pani chciała (i chce) pozbyć się Valide ?

Q - Jak każdy ... Ona uważa się za królową całej Awatarii i pewnie za władczynię całego świata.

C - Czy chce Pani być królową księżniczek do końca ?

Q - Tak.

C - Jak wygląda nabór na księżniczki ?

Q - Normalnie ... No , a jak ma wyglądać. Pytam się tylko i przechodzi , lub nie.

C - Czy boi się Pani Valide ? Jak tak lub nie proszę uzasadnić.

Q - Nie boje się jej. Ona nie może mi nic zrobić. Te filmiki i wydarzenia udowadniają jej głupotę.

Tak oto prezentuje się wywiadzik :D  Mam nadzieję , że się nie znudziliście!

Fotka z końca wywiadu ;)



No i na koniec sonda ...

Pozdrawiam
/Ciel


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz