środa, 11 maja 2016

Tarantula 💀 #1 - drużyny + wybór kapitana!

Hello everybody! 💗

Witam Was w angielskim akcencie! Seria Wam się spodobało co cieszy mnie niezmiernie *-* Zapisało się całe 12 osób, którymi są (kolejność komentarzy, lecz blogerzy pierwsi - zobaczycie czemu):

1) Decent (bloger AjA)
2) Dominik (bloger AwO)
3) On My Mind (blogerka WA)
4) Rosalie (blogerka ZA)
5) Agata (blogerka ZA)
6) Faraonka (blogerka AnW)
7) Pani Devries (blogerka AgW)
8) Maragryna (blogerka AnW)
9) ♡Milka♡
10) Ocy [Olka xx]
11) Wielb Mnie
12) Marcelina


Okey. Wyszło idealnie równo ^^ Teraz nie miałam zielonego pojęcia - podzielić Was tak jak sądzę czy zostawić to losowi... Więc stwierdziłam, że blogerów jest 8 - to zdecyduje los. A ja rozmieszczę resztę :D Teraz już wiecie, dlaczego blogerzy musieli być pierwsi. A więc nie przedłużając! Oto wynik losowania!



Stwierdziłam, że od razu zrobię tabelę, a z powodu przyspieszenia serii stwierdziłam, że sama wymyślę nazwy


 Teraz przyszła pora na wybór kapitanów ^^





Okey to tyle!

/Nadymka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz