środa, 4 maja 2016

Prosto z polski #13 - japoński komplet! + ciekawostki!

Witajcie :3

Wiem dawno mnie nie było, po prostu mam słaby internet, a także próbuję się nauczyć kodów HTML. Ale nie będę Was zanudzać czymś co przypomina "matrix" tylko przejdę do głównej części posta, czyli aktualizacji ^^

Jak od razu weszłam na awatarię to przeżyłam szok i zakochałam się! ♥





Pierwszy strój jest w połowie znany ^^ Był on dostępny przez 10 minut (?) bez butów i płaszcza. Zaś drugi jest kompletną nowością!

Strój "Neko" jest za dość sporą sumkę 320g :c Bardzo mi się podoba i na 100% go kupie.  Dodaje aż 801 image. Natomiast "Porcelanowa Dama" jest w dość okazyjnej cenie 55g. Dodaje 168 image, co szałem nie jest ;D Raczej go nie kupię.

Ciekawostka:
Takie informacje tylko u nas na blogu!

Jak ktoś jest Otaku (Jak nie wiesz zapraszam do Wikipedii lub do sekcji komentarzy) jak ja wie doskonale, że te stroje są z Japonii! Niektórzy mogą się ze mną kłócić czemu niby nie z Chin lub Indii?

 Otóż:

 "Porcelanowa dama" - Jest to tradycyjny japoński strój na bardzo ważne uroczystości państwowe i nie tylko (przykład [pomoc Wikipedii]: Gejsza - osoba {obecnie wyłącznie kobieta} w Japonii o umiejętnościach artystycznych, bawiąca gości rozmową, tańcem, śpiewem i grą na instrumentach. Potrafi prowadzić ceremonię parzenia i picia herbaty. Zanim kobieta zostanie gejszą musi przejść sześcioletni okres bycia maiko. Można zobaczyć jak Agnieszka Grzelak przemienia się w tą magiczną postać
KLIK! ) Oczywiście jest pod inną nazwą :3

"Neko" - Tutaj jest o wiele prościej, ponieważ neko oznacza kota tylko po japońsku.

PS: Proszę inne blogi o nie kopiowanie :)


Ale nie tylko kobiety mogą się cieszyć nowym japońskim strojem!


Chociaż, że tamte stroje są śliczne to tu zafascynował mnie ninja! Jest dość drogi, ale moim zdaniem wart tylu. 290g + 733 image + extra strój? Kto by nie skorzystał! Drugi strój po raz kolejny to tradycyjny Japoński strój :3 Tutaj to się bardziej opłaca w porównaniu do dziewcząt. 180g i 484 image nie są jakąś niesamowitą sumką, ale kto wie :/


Ciekawostka:
Takie informacje tylko u nas na blogu! 

"Ninja" - Jest to wojownik z JAPONII, nie z Chin! Więc ten fakt mówi wszystko X'D

 "Porcelanowy generał" - Tutaj sytuacja podobna jak w dziewczęcym odpowiedniku tego stroju. Tredycyjny ple...ple...ple...ale dodam, że kimono było także noszone w średniowieczu :3
 

To chyba tyle z aktualizacji! Mam jeszcze 2 informacje:

1) Oko idzie na urlop. Sprawy osobiste, ale czasem post się może pojawić ;)
2) Dochodzi do nas nowy admin... Tak admin, nie adminka.

I to chyba tyle... Pa ;*

/Nadymka *^*


4 komentarze:

  1. Tylko mi sie skojarzyło z kulkami gejszy? Hahah 😂😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Nadymka GEJ(m) hehehehehe
    Czekam na Twoje drętwe let's playe z Awatarii ze zniekształconym głosem 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Stawiam, że ten admin to Logicznie Żyjący 😂😂😂

    OdpowiedzUsuń
  4. TY JAK PISZESZ O AKTUALIZACJACH TO ZAWSZE ZLE!!! BO STROJ PORCELANOWA DAMA TO WTEDY NA 10 MIN TO BYLY BUTY I PLASZCZ A CO DO NEKO TO NIE BYLO GO TO FAKT. ALBO JAK PISALAS O AKTUALIZACJI WIOSENNY STAW TO NAPISALAS ZE TEN POKOJ MIAL MINUS ZE ANI TROCHE KOMFORTU NIE DODAL NA POCZATKU, ALE TAK NAPRAWDE TROCHE DODAL!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń