niedziela, 29 maja 2016

Sposób na modę #15

Hej!
Pewnie dawno mnie tutaj nie widzieliście, co? Ale spokojnie-już wracam! :D
***
Pewnie jesteście ciekawi kto tym razem odpadnie.. Na razie powiem Wam tylko, że głosy jak i komentarze były przeróżne.

Ale zdecydowaliście, że odpada..

Według mnie ta osóbka nie była aż tak źle ubrana. Wszystko do siebie pasuje, ale tylko jedna rzecz mi tutaj przeszkadza, a mianowicie- kapcie. Wydaje mi się, że one są bardziej tak do spania czy coś.. XD I troszkę denerwują mnie te spodenki oraz rajstopy. Jakby te rzeczy zamienić na coś innego to myślę, że byłoby dobrze. :D
***
Ale teraz musimy się zastanowić kto tym razem odpadnie.
Przypomnijmy sobie, więc jak wygląda obecna lista bez His Queen.


Zostały nam tylko trzy osoby- Bad Queen, Martyna oraz Naruciakowa. 
Która z nich tym razem odpadnie?

To na tyle!
Do jutra!

Gratka










1 komentarz:

  1. wy jestescie uposledzeni chyba, po co zostawiac tyl miejsca pod postem

    OdpowiedzUsuń