czwartek, 5 maja 2016

Pierwszy chłopak na tym blogu , czyli nowy bloger!

Cześć!

Pewnie zapytacie się kim jestem ? Nazywam się Kamil (będę podpisywał się "Ciel") . Zaczynam blogowanie po raz pierwszy więc proszę o wyrozumiałość , może się wam spodobam.  Łapcie mój paszport :).


Moje ulubione zajęcia to : szachy, czytanie książek i picie herbaty (jeżeli to się liczy) .
                 Pewnie pytacie się czemu taki mały level i ogólnie ? Odpowiedź jest prosta !  Moje główne konto jest na Facebook'u (jeżeli mamy tam jakiś fanów będziecie  też otrzymywać nagrody [już ja się oto zaopiekuję ^^] ) .

Myślę , że to wszystko.

Pozdrawiam
/Ciel

20 komentarzy:

  1. Mam na myśli, ze zostaniesz na dłużej :)
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęścia na nowej drodze życia!:^ Przede wszystkim więcej herbaty i Inki, żebyś się nie zmęczył na śmierć XD Aby twój laptop/komputer przetrwał ten trudny czas :c Czego by ci tu jeszcze życzyć... Pamiętaj o garniturze! W takim razie po prostu powodzenia! ;') ~ Ja Wyblakłe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przyjacielu ^^ ~ Ja Wyblakłe ( Valide XDDD)

      Usuń
    2. Dziękuje moja przyjaciółko. XD

      Usuń
  3. Jeżeli ktoś ma jeszcze jakieś pytania , niech je tutaj napisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skad sie wzial popdpis ciel?
      To jakis skrot?
      /koloreg

      Usuń
    2. Dobre pytanie ! Ciel jest głównym bohaterem mojego ulubionego anime "Kuroshitsuji" (jak chcesz zobaczyć do wpisz w Google i masz) . Jest to bogaty szlachcic , który ma lokaja demona :) Mam nadzieję , że teraz wiesz co oznacza "Ciel". Pozdrawiam /Ciel

      Usuń
    3. PS Dodam , że Nadymka rozpoczęła moją przygodę z anime . I jej możecie być wdzięcznie za ten oryginalny podpis^^.

      Usuń
    4. O tak teraz juz wiem :> dziekuje za idp:)

      Usuń
  4. Logicznież to ja pamiętasz Księżn Róża ;) Życze ci powodzenia na blogu pozdro <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry za tamto robiliśmy sobie wtedy beke z Dominiką :) Mam nadzieję ,że się nie obraziłaś :) <3 Ja ciebie też pozdrawiam! Obyś nas jeszcze spotkała :D

      Usuń
    2. To ja drugi uczestnik tej rozmowy. Pozdrawiam i powodzenia na blogu! ;)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. A "Ja Ten" pamiętam. To byłeś ty X.D nigdy bym nie poznał X.DDD. POZDRAWIAM /Ciel

      Usuń
  5. No wreszcie ktoś z awy na fb. :D
    Powodzenia. ;)
    /Last Hope.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się nazywasz na Awie na FB? :D W końcu ktoś z FB 😅

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamilka X.D Taki strój "Bordo" ciągle noszę i bukiet "Assol". Powiem Ci czemu dziewczyna , ... bo mój brat nie mógł znaleźć sobie żony.Pozdrawiam /Ciel

      Usuń