niedziela, 8 maja 2016

#22 Uwaga - zmiany na blogu + odejście Oko

Cześć...

Tak wiem, wiem ciekawi Was czemu Oko odeszła itp., czemu mnie nie było i o co chodzi z zmianami i beką?! Bez owijania w bawełnę wszystko Wam wyjaśniam

1) Oko odeszła, ponieważ ma bardzo trudną sytuację i rozumiem to. Nie pytajcie się mnie, ani jej po prostu odchodzi i to jej decyzja.

2) Zmiany na blogu.

Zmiany zachodzą na pewno w seriach. Niektóre odejdą, a niektóre powrócą i będą miały dany dzień dodania ^^. Zobaczycie to wszystko w zakładce "serie"

Kolejna wiadomość to nie będziemy usuwać "czytaj dalej", ponieważ ułatwia nam to sprawę co czytacie bardziej, a co mnie :) 

3) Ostatnią sprawą jest fakt, że mnie nie było - po prostu ogarniałam bloga i myślałam jak go pozmieniać, wiec proszę wybaczcie mi c:

Okey to chyba tyle jeśli chodzi o sprawy blogowe. Tutaj się z wami żegnam (w połowie)!

/Nadymka

Ps: Dla ciekawskich - Jak klikniesz dalej zobaczysz jak cisnęłam bekę z Stelli inspiration! (nie cenzuralne z mojej strony, więc 13+) Przepraszam musiałam to wkleić X'D


#Brak odpowiedzi

Materiał został usunięty, ponieważ już udowodniłam pannie Stelli, ze potrafię być na tym samym poziomie co ona X'D

6 komentarzy:

  1. Oko nie wróci ? :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie! Ciągle gadasz , że jesteś pasztetem a nim nie jesteś. Albo #piżama_party XDDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem po co to wstawiałaś. To pokazuje Wasz zerowy poziom inteligencji (i te teksty, Boże...)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogrążyłaś się! Jak można pisać takie słowa? Obie zachowałyście się głupia, ale ty Nadymka to przesada to co podążać. Po co wstawialas na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Usunelas to? Czy ja mam jakos bald zw nie moga zobaczyc?
    /Blanka

    OdpowiedzUsuń
  6. Bez niej, to nie to samo co było kiedyś .. ;/

    OdpowiedzUsuń