piątek, 6 maja 2016

Project Runway #13- moje pierwsze stworzone spodenki!

Hejka!

Tym razem postanowiłam, że warto by się wziąć do pracy i zrobić coś własnego. Na początku pomyślałam, że może być to sukienka, lecz właśnie ona mi nie wychodziła, więc spróbowałam ze spodenkami.

Zobaczcie jak to wyszło:


Na początku!
  • Proszę o wyrozumiałość, ponieważ jak już wspominałam to mój pierwszy taki "projekt" i dopiero się uczę robić takie rzeczy.
  • Nie zwracajcie uwagi na tą szarą kreskę od szyi do spodenek. Miała być z tego koszulka, ale chwilkę później, gdy zrobiłam tą kreskę, rozmyśliłam się. Cofałam chyba jakieś 20 minut, ale nie odskakiwało, próbowałam prawie wszystkiego, żeby tą krechę usunąć, ale no nie udało mi się. :< 
  • Sorki za jakoś zdjęcia, ale nie zapisało mi się ono, więc musiałam zrobić screena. Zrobiłam go, ale podczas projektu powiększałam awatara, pomniejszałam i zapomniałam całkiem, że żeby było wyraźne zdjęcie, muszę mieć ustawione na 100%.


Spodenki robiłam w programie Pixlr. 
Są one całe czarne, a na nich znajdują się małe, porozrzucane, różowe kropeczki. Postanowiłam także, aby było kolorowiej, więc dodałam także różowy pasek z srebrną klamrą. Chciałam do klamry użyć czarnego, ale to się za bardzo gryzło, więc dodałam także tego samego koloru takie coś na dwóch nogawkach. XD To sa jakby takie zawinięte spodenki. No nie wiem jak to nazwać.

Czas pracy to chyba około 30 minut..

Jak na pierwszy raz to uważam, że super wyszło. Następnym razem postaram się zrobić coś trudniejszego.

Moją pracę oceniam na:
 8/10

A Wy co myślicie o takich spodenkach? Macie pomysł na jakąś inną rzecz, którą mam stworzyć? Śmiało piszcie w komentarzach, bo bardzo chcę się dowiedzieć co o tych spodenkach myślcie! Ale zostawię dla Was także sondę. 



To na tyle!

Paaaa! :*
/Gratka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz