wtorek, 24 maja 2016

Nowy wygląd, nowe życie! #11 👕

Yolo *^*

Ostatnio mnie coś natchnęło, aby stworzyć kilka propozycji wyglądu. Mistrzem w tym nie jestem, ale zawsze warto spróbować :)

Stworzyłam 4 propozycję. Połowa z nich jest dość nie typowa :D

Okey tutaj mam pierwszą propozycję:


Wygląd dość mało populary, a moim zdaniem
ciekawy i ładny. Pokazuję charakter, a także nie jest
 przesadzony. Nic dodać nic ująć!


 Tutaj jest to kompletną odwrotnością poprzedniej 
propozycji. Tutaj mamy dość odważny wygląd ^^ 
Dla wszystkich odważnych pań w sam raz!
 Propozycja ta jest bardzo nietypowa! Włosy
 przypominające ogień, delikatne brwi i duże
usta tworzą extra połączenie :D












Tutaj dość popularny, znany i ciągle modny warkocz.
W kolże lekko szarawym pomieszany z beżem.
Do tego dość mało używane oczy w kolże czarnym.
Dopełniłam to innymi ustami i strasami, które czasem
jeszcze można zauważyć ;)










Wiem, że cuda to nie są. Ale wiecie czasu nie mam ;c 

Dobra, życzę Wam miłej nocki!

/Nadymka :*

6 komentarzy:

  1. Oh, Ciel! Aleś ty mądry. Woooooooooow! Takie procenty z testu szóstoklasisty. No brawo!
    Hahahahhahaha, jezu. W postach nie widać tego 95%, ale co najwyżej 60%. Beka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty ile miałeś/aś? poniżej 50%? A no tak dopiero bd pisać XDDD

      Usuń
    2. Możesz też wejść na Nk i pozazdrościć :D Są zdjęcia #Beka_z_anonimka :D
      /Ciel

      Usuń
    3. Jejku. Ale powód do kłótni. To, że Ciel napisał test szóstoklasisty na 95%. Miał powód do chwalenia się, ponieważ taki wynik nie zdarza się za często. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Ciekawy strój masz na sobie, tylko weź zdejmij te gowniane buty punk!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wiem, że już powoli schodzą z mody, ale miałam jakiś stary strój (prawie nie gram w awe), więc się tam pojawiły.

      Poza tym chodzi o wygląd twarzy :D

      /pozdrawiam

      Usuń