piątek, 20 maja 2016

Sposób na modę #14- nowa lista!

Hello!
Na początek przepraszam, że wczoraj nie było posta, ale jeżeli czytaliście mojego pierwszego posta to powinniście wiedzieć czemu w te dni nie piszę postów. Ale dla przypomnienia powiem, że po prostu w te dni mam do późna lekcje, potem dodatkowe kółko, a wracam bardzo późno, robię tylko lekcje i idę spać.
Nie przedłużając przedstawię Wam listę zgłoszonych i dodanych przeze mnie samemu osób!


Jest ich na razie mało, ponieważ na razie mało osób się zgłosiło, lecz myślę, że z czasem będzie ich coraz więcej! ^^
Z góry przepraszam osobę z nickiem "Kisiel", która oddała swoje zdjęcie, lecz w złych rozmiarach oraz w złym programie i nie miałam jak tego wkleić i dlatego się tutaj nie znalazłaś. :/
A teraz sami zagłosujcie, która z dziewczyn ma odpaść..

Przypominam, że nie liczy się strój, lecz także wygląd!

Dobranoc!

/Gratka


6 komentarzy:

  1. Jak widać przegrywam... Pewnie mysla ze w sklepie sb wybralam ciuszki .... lub poprostu jestem brzydka x_x Boże...... czemu ja zyje.....................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi o to ze w sklepie. Troche niesprawiedliwe ze inni kupili sobie rzeczy a ty tyljo w sklepie ogarnelas no serio..
      /Malina

      Usuń
    2. Według mnie nie jesteś brzydka

      Usuń
    3. Malina... Ale jeśli ktoś nie ma kasy...? Mi się stylizacja Naruciakowej podoba...

      Usuń
  2. Moim zdaniem odpada HisQueen. Nie było przecież takiego zdania,że nie można ze sklepu sobie zrobić stylizację. (Chyba nie było. xDDD) Inne zawodniczki przecież nie musiały kupować. A Naruciakowa moim zdaniem jesteś właśnie najladniejsza ze wszystkich dziewczyn.
    POZDRAWIAM
    /NATALIA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przypominam. Można było stylizacje stwarzać w sklepie. Nie jest to zabronione. C;
      /Gratka

      Usuń