sobota, 14 maja 2016

Twoja Cecha Brzmi Znajomo #6

Hejka! <3
Ja już wróciłam z wycieczki, więc mam czas wolny. Dzisiaj znajdą się ze 2 posty (w zależności od mojego czasu).
A teraz coś innego.. coś na temat jednej z serii.

Ostatnio musieliście zgadnąć kto ukrywa się za cechami w tamtym wydaniu tej serii. Osobą tą była Margaryna. 
Niestety tylko jedna osoba odpowiedziała poprawnie. :(
Była to osoba z nickiem Tabletka, a z racji, że nikt inny nie wiedział kto to taki, to właśnie ty zgarniesz nagrodę.

ZGŁOŚ SIĘ DO MNIE DO PIĄTKU.
 Inaczej nagroda przepadnie.

I w tym momencie przepadają także ze 4 nagrody. Nikt w ciągu miesiąca nie zgłosił się po nie, więc przepraszam, ale nie będę czekała wieczności. Myślę, że po prostu takie osoby mnie olewają.

***
Jesteście ciekawi jakie cechy tym razem przygotowałam dla Was? :D

- Osoba ta jest na blogu, którego nazwa zaczyna się na literę Z.
- Tą osobą jest dziewczyna.
- Bloggerka ta ma na imię Malwina.
- Postać ta urodziła się w kwietniu.

Powiem Wam, że ja na pewno od razu wiedziałabym kto to taki.. Więc poziom tej zagadki jest łatwy. Jeżeli nie jesteście pewni swojej decyzji poszperajcie na innych, znanych blogach. I tutaj też dałam Wam podpowiedź.
Następnym razem cechy bloggera/ki będą trudniejsze!

Oczywiście za dobrą odpowiedź dostajecie nagrodę w postaci prezentu na Awatarii. c;

Do zobaczenia!

Gratka

3 komentarze:

  1. Proste, to Avis c:
    /Fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Avis ze Zwariowanej Awatarii (:
    //6 Natalia 9 ^^
    PS Ona ma urodziny w ten sam dzień co ja <3 !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajnie się złożyło! :) Może kiedyś będziecie urodziny świętować razem? :D
      Pozdrawiam,
      / Gratka

      Usuń