piątek, 13 maja 2016

Pani Gadżet #1 [NEW!]

Hello :3

Zacznę od przeprosin: Nie było mnie przez kilka dni. Zamknęłam zbędne blogi i prowadzę tylko 2. Słaby internet robi swoje, na dodatek wciągnęłam się w kody html (po raz setny). Ale tym razem mam już małe "praktyki" i zobaczycie ich efekty pod koniec maja ^^

Ale dobra, dobra... O co chodzi w nowej serii? A więc, pomysł przyszedł mi od blogowego loga. O tym mam zamiar zrobić osobny post, skąd ono jest itp. Ale wracając, w tej serii będę Wam pokazywać odzwierciedlenia awatariowych mebli, ciuchów i innych rzeczy w świecie rzeczywistym :3 Dziś dam Wam tylko jeden przykład, by sprawdzić czy Wam się to spodoba c: A więc...

Dziś odwzoruję bardzo znaną część ubioru. Jest ona czarna i w stylu punk. Żadna damska garderoba nie mogła by się bez tej pary obejść. Domyślacie się, która to?

Oczywiście, że to buty "Punk"! Ale... jak wygląda realna wersja tych butów? Oto ona!

Hm... Jak bardzo dużo dziewczyn (a także ja) nosi je w awatarii, to raczej w realnym świecie nie chciałabym ich ;-; Zacznę od tego, że to kompletnie nie mój styl butów. Uwielbiam wszystkie buty na podwyższeniu: trampki z wyższą podeszwą, koturny, szpilki itp. Ale z tych bym zrezygnowała... A Wy?


Okey to tyle ^^ 
Miłego wieczoru :)

/Nadymka *^*

3 komentarze:

  1. Taka seria była na ZA :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejciu nie wiedziałam ;c Zapytam się dziewczyn i będzie wszystko wyjaśnione :D

      ps: Dziękuję za info

      Usuń
  2. Według mnie te glany są łade(pewnie dlatego że lubie styl gotycki)

    OdpowiedzUsuń