sobota, 7 maja 2016

Pułapki Umysłu #13

Hejka!

Szczerze to ja powiem, że zapomniałam troszeczkę o tej serii.. :D
Ale już pamiętam, więc jest dobrze.

Ostatnio mieliście zgadnąć ile zawodów obecnie mamy w grze. Pytanie było bardzo proste! Poprawna odpowiedź to cztery (ogrodnik, dozorca, wizażysta i fotograf.

Pierwsza osoba, która dobrze odpowiedziała to Logicznie Żyjący.
Ale halo, halo.
Przecież on jest z nami na blogu! Więc przepraszam, ale dyplomu nie dostaniesz. :D

A no właśnie wprowadziłam takie coś, że z tej serii będą dyplomy, a nie nic czy też same upominki. Dobrze?

Ale wtedy kto zdobył dyplom?
Tą osobą jest Tabletka! Odpowiedziałaś jako druga poprawnie, więc sprzeczać się nie mogę, że to nie ty.

Oto co dla Ciebie przygotowałam:


I co podoba się? Mam nadzieję, że tak, bo bardzo się starałam! :)

A teraz sami zaklepujcie prezenty!


Pewnie widzieliście gdzieś już taki obrazek.. Przepraszam, ale za bardzo nie mam już czasu wklejania tych prezentów, kopiowania i wydziwiania, więc skopiowałam obraz, ale pewnie nie będziecie mieli mi tego za złe.

Powodzenia przy wybieraniu prezentów!

/Gratka



5 komentarzy:

  1. Wybieram 8, a jak będzie zajęta to poproszę 3.
    ;)

    ♡Milka♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, a ja 1 ewentualnie 2,3,4,5,6,7,8 lub 9. 😊😔 Tylko jeden można!

      Usuń
  2. Biore numerek 5 , a jak zajęte to 1.
    //6 Natalia 9

    OdpowiedzUsuń
  3. Dyplom naprawdę piękny! Dziękuję!
    Wybieram nr. 4,bo niestety 3 już zaklepana. Jak będzie 4zaklepane to biorę 5
    /Tabletka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wybieram 2 jak zajęte to 7 :)
    #Edition Limited

    OdpowiedzUsuń