piątek, 6 maja 2016

Budujemy nowy dom #8 + powitanie!

Siemanko!

Nareszcie weekend, dość tej nauki! A Wy cieszycie się, że to już piąteczek? No nie ważne.. przejdźmy do tematu.

  • Dobrze wiecie, że nie miało mnie być w czwartek, więc jak coś to nie pisać mi czemu mnie nie ma, nie było itp.
  • Zauważyliście jakieś zmiany..? Na pewno tak! Doszedł do Nas na okres próbny pewien chłopak o imieniu Kamil. Jest on tak jak ja pierwszy raz na blogu. Spodobał Wam się? A teraz coś ode mnie w stylu życzeń:
Kamilu, wiem, że nie jest łatwe blogowanie po raz pierwszy, ale z tego co na razie widzę to idzie ci niesamowicie dobrze! Widać, że czytelnicy Ciebie polubili i to jest plusem! Ale tak na prawdę nie ma minusów. XD A więc chciałabym żebyś został tutaj z nami jak najdłużej i abyś się tylko polepszał. Mam także nadzieję, że ty też chciałbyś tutaj zostać. 

A teraz coś do tego co napisałam powyżej..
NIE OBRAŻAJ SIĘ, bo przecież wiesz, że ja życzeń pisać nie umiem. :D

Dobra starczy już tego życzenia, przewiania i wydziwiania, czas napisać coś na temat naszej gry!

Tym razem mam dla Was dwa pokoje:
-Sklep,
-Ogród.

Spójrzmy na te pokoje z bliska:



Zajmijmy się na razie pierwszym pokojem. Jest nim sklep. Może na początku powiem Wam czemu akurat wybrałam sklep, a nie jakiś zwykły pokój. Zwrócił on na mnie dużą uwagę, no bo od kiedy sklepy robi się w nastroju świąteczno-ślubnym? Widzicie dobrze, że można ten sklep tak nazwać. Widać tutaj tapetę Bożonarodzeniową oraz krzesła Ślubne.. Oraz zwykłe meble koloru białego. Wszystko ze sobą jest podobnego koloru. Widzimy białe stoliki, biurko, krzesła, dywanik i niebiesko-białą podłogę, która wygląda jak śnieg. Aby nie było tutaj za mdło znajduję sie w tym pokoju ciemna tapeta w białe gwiazdy. Wszystkie rzeczy do zakupienia są kolorowe i dodają sklepowi uroku. Jak ja miałabym urządzać sklep to myślę, że wyglądałby on bardzo podobnie, bo ma w sobie to coś! :D

Ocena:
9/10

Teraz opowiem coś o drugim pokoju-oceanarium. Takiego pokoju na Awatarii jeszcze nie widziałam! Łatwo poznać go po tej tapecie. Jest ona w rybki. Fontanna dodaje także uroku oceanu. Fotele tym bardziej pasują. A żeby nie było tak pusto mamy jeszcze malutki, przezroczysty stolik. Drzwi oraz podłoga są czarne. Powiem Wam, że to oceanarium jest zwykłe, proste, ale przyjrzyjmy się poziomowi trudności wykonania tego pokoju. No bardzo ciężko! Tapeta z głowy, ale co tam dodać.. No ja bym miała problem! Jedyne czego mi tu brakuje, to dodatki. Jestem maniaczką dodatków. ;D Bo jest tu troszeczkę pusto, ale tak tak bomba!

Ocena:
8.7/10

A Wam podobają się te dwa pokoje? Może nie lubicie takich pokoi? Także zapraszam do pisania pokoi, które chcielibyście zobaczyć w następnym wydaniu serii.

Do zobaczyska!
/Gratka



1 komentarz: