poniedziałek, 2 maja 2016

Piekielny hotel #2

Hejka!

Tym razem znowu szukając inspiracji postanowiłam "odnowić" tę serię na blogu. Z tej serii post był tylko jeden, a z racji, że znalazłam w wydarzeniach HOTEL to postanowiłam, że warto by zobaczyć jaki tam panuje nastrój.

Oto stworzone wydarzenie:


Jak pewnie dobrze widzimy, do hotelu możemy wejść tylko od 4 poziomu..
Ciekawe czemu..?


Nasza kierowniczka zapowiada, że poszukuje pracowników oraz zaprasza nas do szkoły.

Ciekawe wydarzenie..
W sumie nic nie zapowiada, a jednak ja mam chęć wejść do hotelu i zobaczyć co mnie tam będzie czekało!
A więc sami zobaczmy!
...
Gdy weszłam do pokoju, rejestracji zobaczyłam takie miejsce:


Liczyłam na większe zaskoczenie..
Widzimy tutaj blade ściany i meble nie pasujące do siebie w ogóle! No jedynie to jest biurko i podłużna szafa. 
Myślę, że aby hotel mnie zainteresował pierwsze "wejście" musi być najlepsze..
...
W recepcji nie znalazłam nikogo. Po dopiero jakiś 5 minutach, gdy robiłam screeny przyszła do mnie pewna dziewczyna. Była nią recepcjonistka. Pytała mnie o wybór pokoju, jednak ja prosiłam, aby przyszła do mnie kierowniczka.. Poszła sobie, a więc ja usiadłam i czekałam dalej..
...
Dobra to teraz przy czekaniu przedstawię Wam "listę" oraz wygląd pokoi.


A więc tak..
Może zacznę od ilości i wyglądu pokoi,a potem oceny.

Jak widzimy pokoi mamy dziesięć. Sześć pokoi jest do wynajęcia, natomiast w trzy inne wchodzi:
salon/recepcja, restauracja, toaleta oraz nasze plotki..
Zaciekawiły mnie te plotki.. Wydaje mi się, że chodzi w tym o to, że niby my tam możemy sobie pogadać razem i w ogóle.

A teraz powiem coś o wnętrzu pokoi.
No nie są złe..
Na pewno wyglądają o niebo lepiej od recepcji, salonu!
Niektóre pokoje są dobrane ładnie, kolorystycznie, a inne no są po prostu gorsze. Nie wiem czemu w pokoju 3 znajduje się choinka. o_o Albo w pokoju 367-krzesła ślubne..
Ale to tylko takie drobne niedoróbki!

Moim zdaniem, jeżeli miałabym wybierać pokój, to wybrałabym pokój z numerem 98. Jest to spowodowane tym, że jest tam wszystko dobranie kolorystycznie (biały kolor tam przeważa i z nim jest najwięcej mebli) oraz uważam, że jest tam przytulnie. Jedyne co bym tam dodała to kominek. Wtedy wyglądałoby już super patrząc na poziom, który ma właścicielka hotelu.

A teraz coś dodatkowego specjalnie dla Wasz dedykacją dla Logicznie Żyjącego! :D
Pomyślałam, że warto by zobaczyć co nasza właścicielka robi, że stwarza wydarzenie,a potem olewa wszystkich chętnych wypożyczenia pokoi. Poszłam do jednego z pokoi i kliknęłam na skrzynkę oraz "Znajdź". Nasza właścicielka była w jednym z pokoi jej hotelu z pewnym mężczyzną w samej bieliźnie. Tańczyli przy muzyce, bardzo blisko siebie. :P Od razu właścicielka wyrzuciła mnie z pokoju, ale ja "szybka Gratka" zdążyłam zrobić szybkiego screena. 8)



A teraz powiem Wam moją opinię o tym hotelu.
Uważam, że hotel może być mianowany na 2-3 gwiazdkowy max, ponieważ oceniam go tak:

-obsługa: 3/10
-wygląd pokoi do wynajęcia: 6/10
-wygląd pokoi do użytku (łazienka itp.): 5/10
-zainteresowanie właścicielki: 2/10
-ilość i częstotliwość przychodzenia gości: 3/10

Gdyby właścicielka bardziej się zainteresowała i zatrudniła pracowników w hotelu panowałby spokój i zainteresowanie oraz najważniejsze dla właściciela-ruch gości.

Ocena końcowa:
4/10

To na tyle!

A Wam spodobał się ten hotel? Na ile gwiazdek go oceniacie? Co myślicie o właścicielce tego hotelu?
Napiszcie  swoją opinię w komentarzu!

Paaa! :*
/Gratka




2 komentarze:

  1. Dziękuję^^. Widzę ,że moje teksty wykorzystane ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,Szybka Gratka" złapie każdego screena 8) //Najebana

    OdpowiedzUsuń