sobota, 7 maja 2016

Wspaniałe Stulecie #1

Cześć!
Jak widzicie mam do prowadzenia nową serię "Wspaniałe Stulecie".
Jak wiecie , lub nie jest ona o sułtankach ...
Pewnie pytacie się : "Czemu taka seria przecież VALIDE zablokowali".
Już wam wyjaśniam.
Wchodząc na Awatarię spotkałem się z takim wydarzeniem.

Czyli mamy nową królową ???
Jak widać tak!
Jest nią Queen Anable.

Oto co mnie zastało gdy wszedłem w wydarzenie ...



Po dłuższym robieniu screenów...


Zobaczcie jak nas polubili :)


Poniżej macie sondę o nowej królowej.

Pozdrawiam!
/Ciel








2 komentarze:

  1. Wiem , że nie powiększone i nie pogrubione powitanie , ale teraz będziemy powiększać podpis :)
    PS Wiem teraz dodaję mnóstwo sond , ale uczę się robić je i bardzo lubię , gdy mi się udają ^^.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja sądzę, że lepsze są sondy, bo mi nie zawsze chcę się skomentować.

    OdpowiedzUsuń