poniedziałek, 2 maja 2016

Za głosem serca #12

Siemano!

Niestety mam dla Was złą wiadomość, ponieważ jest to na dzisiaj ostatni post z mojej strony. Bardzo chciałabym jeszcze coś napisać także z racji, że mam wenę oraz, że jestem bardzo rozbawiona tym co spotkało mnie we wcześniejszym poście w pewnym hotelu.. Ale niestety mama każe mi już schodzić, bo za długo siedzę, a zapomniałam, że na środę muszę przygotować całą prezentację na komputerze o klimatach, a mam dopiero 1/11. :p 
Życzcie mi powodzenia! Proszę!

Ale nie będę Was zanudzać moim życiem prywatnym, bo pewnie Was to za bardzo nie interesuje i przejdę do dalszej i tematycznej części posta.


Tym razem będziecie musieli wybrać czy Tu Karma Suko jest hot czy też Not.


Dodam jedynie, że bardzo lubię tę sukienkę! Niestety nie stać mnie na nią. :D

A teraz sami oceńcie czy postać powyżej jest hot czy też not.
Jestem ciekawa!

Dobranoc! :*
/Gratka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz