sobota, 21 maja 2016

W poszukiwaniu szczęścia #1

Cześć !
Powitajmy naszych zdrapkowiczów (XD) !

1. Dominika Awataria
2. Adam Rampeling
3. Mrs. Beaten
4. Stay With Army
5. Omega
6. Ryj
7. Fanka
8. Aśka
9. 6 Natalia 9
10. ♡Milka♡
Pierwsze zdrapki jakie musicie (lub nie) zdrapać to :

"Kółko i krzyżyk"

Zdrapka za złotówkę, (czyli 10 punktów).

Poniżej macie zasady zdrapki :D


Tak jak widzicie na obrazku ... trzeba wygrać w tej grze i zgarniacie podaną sumkę [lub karę] oczywiście nagrody oraz kary będę wymyślał ja ;D.
Zdrapek jest 20 (możecie kupić nawet 2) , ale
jest możliwość  nie ryzykowania, lecz wtedy tracicie 20 punktów :P.

PODPOWIEDŹ !
(tu mogę też blefować :v)
Nie radzę brać zdrapki o numerze 13!

No dobrze ...
W komentarzach napiszcie jaką chcecie zdrapkę/ki!

Good Luck :D
/Ciel


9 komentarzy:

  1. Czyli mam napisać czy chcę tą zdrapkę? XD
    Jak tak to ją biore :d / Fanka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i mogę wziąć jeszcze z numerem 2? :d /Fanka

      Usuń
    2. Ale jaki numer zdrapki ?
      Do wyboru są numery : 1-7, 10-11 , 13, 15-20

      Usuń
    3. To biore 2 i 7 / Fanka

      Usuń
  2. Zaklepuje zdrapke z numerem 8
    //Omega (teraz Twoja Pani)

    OdpowiedzUsuń
  3. I dlaczego jestem pod 2 numerami? Xd

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja zaklepuje 9. :D
    /Stay With Army.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja biorę 12
    / RockBoy (Adam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja klepię nr 5 :D
    #Ryj

    OdpowiedzUsuń