niedziela, 22 maja 2016

Twoja cecha brzmi znajomo #6

Hej!
Jak Wam mija wiosenna, wieczorna niedziela? Macie ochotę iść jutro do szkoły? No ja nie za bardzo! Ale już w środę nastąpi wolne, więc musimy doczekać tego dnia. To już niedługo, nie martwcie się! :D
Skończmy już rozmawianie o życiu prywatnym i zacznijmy zabawę!
Ostatnimi razy musieliście dowiedzieć się kim jest pewna blogerka o imieniu Kasia..
Oczywiście była to Margaryna z bloga Awataria na Wesoło! 
A oto jej zdjęcie:
(Przepraszam, że zdjęcie jest z obecnego nagłówka, na którym bloguje Margaryna, lecz nie miałam innego zdjęcia).

A teraz przygotowałam dla Was inne cechy, innego bloggera. Zobaczcie sami!
- Osoba ta ma na imię Ewa.
- Bloggerka ta jest założycielką pewnego bloga o Awatarii.
- Ewa ma swój własny kanał na YT.
- Obchodzi ona urodziny 4 stycznia.
- Nick tej osoby zaczyna się nzywa literę "F".

Czy to jest aż takie trudne? Myślę, że nie! Jak dla mnie jest to poziom bardzo łatwy. Oczywiście dla pierwszych trzech osób, które poprawnie odpowiedzą przygotowałam drobne upominki. C;

Do zobaczenia!
/Gratka

3 komentarze:

  1. French kiss z bloga AwO?? xd / Fanka

    OdpowiedzUsuń
  2. Franch Kiss z bloga Awataria w obiektywie/Mrs.Beaten

    OdpowiedzUsuń
  3. French kiss z AwO /Twoja Pani

    OdpowiedzUsuń